اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دولت صورت گرفت؛

بهره‌برداری از مسکن مهر 32 واحدی در آمل

خبرگزاری فارس: در پنجمین روز از هفته دولت از مسکن مهر 32 واحدی شهر آمل بهره‌برداری شد.

بهره‌برداری از مسکن مهر 32 واحدی در آمل
به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، فرماندار آمل ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری پروژه‌های عمرانی این شهرستان با اشاره به اینکه در یک سال اخیر پروژه‌های مسکن مهر روند رو به رشدی داشته است، یادآور شد: در سال‌های گذشته پروژه‌های مسکن مهر روند کندی داشته است که با توجه به نیاز مردم به این بخش این امر در آمل به صورت جدی پیگیری شده است.
یدالله اکبرزاده با بیان اینکه هم‌اکنون در شهرستان آمل یکهزار و 196 واحد مسکن مهر توسط بخش خصوصی و انبوه‌سازان در حال احداث است، گفت: 230واحد از این تعداد در بخش دابودشت و 36 واحد نیز در شهر رینه لاریجان و مابقی در شهر آمل قرار دارند.
 فرماندار آمل با اعلام اینکه در بخش خرده مالکان نیز یکهزار و 386 واحد مسکن در حال احداث است، تصریح کرد: از این تعداد یکهزار و 345 واحد در شهر آمل و 24 واحد در شهرهای رینه و گزنک قرار دارند.
وی با اشاره به اینکه در شهرستان آمل 4 هزار و 950 واحد در قالب مسکن مهر در حال احداث است، یادآور شد: این مساکن زیر‌پوشش بخش تعاون و خرده مالکان و مسکن‌ و شهرسازی قرار دارند.
اکبرزاده با اعلام اینکه امروز رسما 900 واحد از 4 هزار و 900 واحد کل شهرستان به بهره‌برداری میرسد، یادآور شد: 32 واحد در قالب مسکن مهر کارکنان دولت و 868 واحد نیز به صورت خرده‌مالکی احداث شده است.
وی با بیان اینکه برای احداث مسکن مهر 32 واحدی در شهرستان آمل 13 میلیارد و 440 میلیون ریال هزینه صرف شده است، گفت: هشت میلیارد ریال از این میزان به صورت تسهیلات پرداخت شده است.
وی در پایان گفت: تا دهه‌ فجر امسال نیز هزار واحد مسکن مهر در شهرستان آمل آماده بهره‌برداری میشود.
 انتهای ‌پیام/ص30
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول