اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون روستایی خراسان جنوبی خبر داد:

تجهیز 76 تشکل تعاون روستایی خراسان جنوبی به سیستم یکپارچه مالی

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون روستایی خراسان جنوبی از مجهز شدن 76 تشکل از تعاونی‌های روستایی خراسان جنوبی به سیستم یکپارچه مالی سیترا در سطح استان خبر داد.

تجهیز 76  تشکل تعاون روستایی خراسان جنوبی به سیستم یکپارچه مالی
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی تعاون روستایی خراسان جنوبی، عبدالله رضازاده با اشاره به راه‌اندازی سیستم سیترا اظهار داشت: سیترا مخفف سیستم یکپارچه مالی تعاونی روستایی ایران است.
وی افزود: این سیستم حاوی تمامی سیستم‌های حسابداری، انبارداری، خرید و فروش، خرید محصولات کشاورزی، بودجه، وام پرداختی، تسهیلات، واحد اعتباری و سیستم حقوق و دستمزد است.
مدیرکل تعاون روستایی خراسان جنوبی ادامه داد: از تعداد 123 واحد تعاونی فعال تاکنون 76 واحد تعاونی اعم از اتحادیه‌ها، شرکت‌های تعاونی روستایی، زنان و کشاورزی به آخرین نسخه سیترا مجهز شده‌اند.
رضازاده با بیان اینکه تاکنون 76  تشکل تعاون روستایی به سیستم سیترا مجهز شدند، تصریح کرد: از این 76 واحد 24 واحد موفق به راه‌اندازی این سیستم شده‌اند و عملیات حسابداری آنان به موازات حسابداری سنتی خودشان با سیستم سیترا کار می‌کنند.
وی یادآور شد: مهم‌ترین مزایای این سیستم تحقق دولت الکترونیک و سوق دادن تعاونی‌ها به سمت و سوی آموزش مجازی است.
مدیرکل تعاون روستایی خراسان جنوبی گفت: این امر صرفه‌جویی‌های قابل توجهی در هزینه‌های جاری دارد و تهیه و ارائه و برداشت آمار مورد نیاز در هر سطح بدون نیاز به مکاتبه و نامه‌نگاری امکان‌پذیر است به گونه‌ای که هر فرد فقط به اطلاعات مورد نیاز خود در سطح شبکه و از طریق سیستم دسترسی دارد.
انتهای پیام‌/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول