اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 20 میلیارد تومان؛

باند دوم محور کهنوج ـ رودان احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار کهنوج گفت: به زودی احداث باند دوم کهنوج ـ منوجان ـ رودان با اعتبار 20 میلیارد تومان آغاز می‌شود.

باند دوم محور کهنوج ـ رودان احداث می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، عباس اطمینانی در جمع مردم کهنوج با تقدیر از توجه ویژه مقام معظم رهبری نسبت به مناطق محروم اظهار داشت: به لطف خدا مسئولان دلسوز کهنوج یک حرکت جمعی را به راه انداخته و موفق شدیم ‌در شاخص‌ها نمره قابل قبولی را کسب کنیم.
وی بیان داشت: با توجه دولت نهم و دهم امروز دورترین روستاهای این شهرستان از نعمت جاده‌، آب و برق برخوردار هستند، لذا باید همت کرده کارهای نیمه تمام که از سال‌های قبل باقیمانده است را به اتمام برسانیم.
فرماندار کهنوج با بیان اینکه اشتغال از مسائل مهم سیاسی و اجتماعی روز جامعه ‌و مورد توجه خاص رئیس جمهور است، افزود: امیدواریم با راه‌اندازی معدن تیتانیوم در آینده‌ای نزدیک در رفع مشکل اشتغال این شهرستان که یکی از دغدغه‌های مهم است، مؤثر باشد.
وی تصریح کرد:‌‌ راه‌اندازی نیروگاه یک هزار مگاواتی نیز می‌تواند در 80 درصد اقتصاد مردم تأثیر‌گذار باشد.
اطمینانی خاطرنشان کرد: به زودی احداث باند دوم کهنوج ـ منوجان ـ رودان با اعتبار 20 میلیارد تومان آغاز می‌شود.
وی با اشاره به آغاز عملیات گاز‌رسانی به شهرستان کهنوج ابراز داشت: این پروژه به طول 60 کیلومتر شهری و 12 کیلومتر خط انتقال است که راه‌اندازی آن کاری عظیم و بسیاری از مشکلات این شهرستان را رفع می‌کند.  
فرماندار کهنوج ابراز داشت: ساماندهی بیمارستان شهر کهنوج که تا دو ماه قبل از سال 89 وضعیت مطلوبی نداشت، اما با استقرار دانشگاه علوم پزشکی در جنوب استان امروز پیشرفت خوب و رو به رشدی را در تمام زمینه‌های بهداشت و درمان شاهد هستیم.
وی بیان داشت: در هفته دولت افتتاح 4 هزار واحد مسکونی روستایی را در کهنوج شاهد هستیم، همچنین به زودی مجتمع‌های یک هزار و 500 واحدی و 400 واحدی مسکن مهر در شهرستان افتتاح می‌شود.
اطمینانی افزود: کهنوج به برکت دولت نهم در آینده نه چندان دور از تمام زیرساخت‌های شهری از جمله آب و فاضلاب و گاز برخوردار و به شهری با تمام زیر‌ساخت‌های کامل تبدیل می‌شود.
فرماندار کهنوج تصریح کرد: پست 400 کیلو‌وات برق‌، راه‌اندازی نیروگاه یک هزار مگاواتی‌، گسترش راه‌های ارتباطی‌، توسعه و ساخت و ساز مسکن‌، توسعه دانشگاه‌ها‌، شبکه گازرسانی‌، راه‌اندازی دانشکده ملی کشاورزی و دانشکده بهداشت‌، ایجاد منطقه تجاری آزاد جازموریان و توجه ویژه به بخش کشاورزی از جمله اولویت‌های است که دولت نگاه ویژه‌ای تاکنون داشته است.
اطمینانی خاطرنشان کرد: مردم منطقه در طول 32 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی وفاداری خود را به نظام‌، رهبری و انقلاب به اثبات رسانده‌اند و خدمت‌رسانی هر چه بهتر به آنان همواره مورد تأکید کارگزاران و دلسوزان نظام بوده است.
وی گفت: دولت نهم و دهم عدالت‌خواهی و عدالت‌محوری را به عنوان یک اصل مورد توجه قرار داده و تا حدودی توانسته است، نظر مثبت و قاطبه مردم را در این ارتباط به دست آورد.
فرماندار کهنوج در خاتمه اذعان داشت: دولت‌های نهم و دهم در امور مختلف از جمله خدمت‌رسانی به مناطق محروم، رفع مشکل مسکن در کشور‌، پیشرفت‌های علمی و نظامی‌، بحث انرژی هسته‌ای‌، راه و جاده به پیشرفت‌های بسیار خوبی دست یافته است.
انتهای پیام/ک20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول