اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

مراسم بزرگداشت شهدای هشتم شهریور فردا در مهدیه تهران برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از مردم دعوت کرد تا در ویژه مراسم سالگرد بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر که فردا شب در مهدیه تهران برگزار میشود، حضور یابند.

مراسم بزرگداشت شهدای هشتم شهریور فردا در مهدیه تهران برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در آستانه‌‌ فرا رسیدن سی‌امین سالگرد فاجعه ترورسیتی هشتم شهریور و شهادت شهیدان محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر، با صدور اطلاعیه ‌از مردم ‌دعوت کرد که ‌در ویژه مراسم سالگرد بزرگداشت شهدای ‌هفتم‌تیر که فردا شب در مهدیه تهران برگزار می‌شود، حضور یابند. 

در این ‌فراخوان آمده است:

در آستانه فرا رسیدن سی‌امین سالگرد فاجعه ترورسیتی انفجار دفتر نخست‌وزیری در سال 1360به دست منافقان کوردل و رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر محبوب و مردمی، ویژه مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان هشتم شهریور به ویژه شهیدان رجایی و باهنر فردا شب (دوشنبه)7/6/1390 از ساعت 21:00 (9شب) در مهدیه بزرگ تهران با حضور انبوه و گسترده مردم مؤمن و روزه‌دار ایران و برخی از مسئولان کشوری و لشگری، خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران انقلاب اسلامی و جمعی از دولتمردان و اعضاء هیأات دولت در رثای آن یاران عزیز سفرکرده برگزار خواهد شد. 

در این مراسم معنوی و ملکوتی که همراه با مداحی ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت «حاج مهدی سماواتی» می‌باشد، حجت السلام والمسلمین «سید حمید میرباقری» به ایراد سخنرانی می‌پردازند. 

در پایان این اطلاعیه، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از همه مردم مؤمن و روزه‌دار ایران اسلامی و تمامی وفاداران حقیقی انقلاب و خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان خواست تا با حضورگسترده و معنوی خود در این مراسم ضمن زنده نگاه داشتن یاد و خاطره آن شهیدان والامقام و جاویدان بار دیگر بر صراط مستقیم آن شهیدان مهر تأیید زده و با آنان تجدید میثاق نمایند.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول