اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید کردستان اعلام کرد:

شهادت 30 کردستانی بر اثر حوادث تروریستی

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان گفت: در طول سه ساله اخیر 30 نفر از مردم این استان بر اثر حوادث تروریستی به شهادت رسیده‌اند.

شهادت 30 کردستانی بر اثر حوادث تروریستی
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمد سلیمانی ظهر امروز در یادواره شهدای رمضان 88 در مسجد جامع سنندج، آمار شهدای کردستان را بیش از 5 هزار و 470 نفر اعلام کرد و اظهار داشت: 30 نفر از این میزان در سه ساله اخیر توسط مزدوران دشمن در حوادث تروریستی به شهادت رسیده‌اند.
وی خاطرنشان کرد: امسال تاکنون هشت نفر از غیور مردان کردستانی در راستای حفاظت از میهن اسلامی و مقابله با گروهک‌های ضدانقلاب به درجه رفیع شهادت نائل آمده‌اند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان گناه شهادت ماموستا شیخ‌الاسلام و ماموستا عالی را ترویج دین و ارزش‌های معنوی و دینی و روشنگری و آگاه‌سازی جامعه به منظور جلوگیری از گرایش جوانان به افکار انحرافی خواند و تصریح کرد: تمام سعی و تلاش این دو روحانی بزرگ در راستای تحقق اهداف اسلام و برنامه‌های نظام اسلامی بود.
سلیمانی قاتلان شهدای رمضان 88 کردستان را انسان‌نماهای منحرف و به دور از شئون انسانی و اسلامی خواند و عنوان کرد: این افراد که دست به چنین اقدامی زدند، از عوامل دشمنان اسلام و نظام اسلامی و فریب خوردگانی بودند که به عنوان ابزاری از آنان در راستای تحقق اهداف استکباری استفاده می‌شد.
به گفته وی، این دو روحانی شهید تمامی عمر خود را در زمینه خدمت به دین و حفظ ارزش‌های اسلامی صرف کردند و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی‌ورزیدند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان از شهدا به عنوان عاملان ایجاد امنیت و آرامش جامعه نام برد و افزود: شهدا با نثار بهترین داشته خویش، عزت و سربلندی را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند.
سلیمانی گفت: در جامعه ما به برکت خون شهدا و الگوپذیری مردم فهیم و ولایت‌مدار از شهیدان، خلأ معنویت احساس نمی‌شود و این موضوع زمینه‌ساز پیشرفت‌های اخلاقی و معنوی خوبی در جامعه ما شده است.
گفتنی است، ماموستا محمد شیخ‌الاسلام نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری و ماموستا برهان عالی امام جمعه موقت سنندج در روزهای دهه آخر رمضان در شب‌های لیالی قدر در مسجد توسط عوامل ضدانقلاب به شهادت رسیدند.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول