اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از چند ساعت؛

سارق خودرو در فیروزکوه دستگیر شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان فیروزکوه از دستگیری سارق خودرو و کشف خودروی سرقتی در اجرای طرح مهار پلیس در این شهرستان خبر داد.

سارق خودرو در فیروزکوه دستگیر شد
به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزکوه، فردین جوزانی ظهر امروز در مورد نحوه دستگیری سارق خودروی پژو آردی در فیروزکوه در گفت‏وگو با خبرنگاران اظهار داشت: طی تماس تلفنی با مرکز فوریت‏های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره سرقت خودرو در شهرک ولیعصر شهرستان فیروزکوه، تمام یگان‏های انتظامی برای مسدود کردن مسیر فرار و کنترل مبادی خروجی، بلافاصله طرح مهار را به اجرا درآورند.
وی اضافه کرد: در اجرای این طرح خودروی سرقتی نیمه‏های شب و ساعاتی پس از وقوع سرقت، در محور خروجی شهرستان فیروزکوه به همراه سارق شناسایی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان فیروزکوه ادامه داد: سارق خودرو به محض رویت ماموران در ابتدا قصد متواری شدن با خودرو را داشت اما در بین راه و در مسیری انحرافی خودرو را رها کرده و با استفاده از تاریکی شب از محل متواری شد.
جوزانی افزود: بلافاصله با اعزام چند اکیپ و جست‏وجو در منطقه ماموران پلیس توانستند سارق خودرو به نام سعید ـ س را که در حوالی پارک کوهستان فیروزکوه قصد سوار شدن در خودرویی عبوری را داشت، دستگیر کنند.
وی گفت: در بازحویی‏های انجام گرفته، مشخص شد که درب خودرو هنگام سرقت باز بوده که سبب شد سارق برای سرقت خودرو وسوسه شود.
فرمانده انتظامی شهرستان فیروزکوه با توصیه‏هایی به رانندگان عنوان کرد: رانندگان حتما هنگام ترک خودروی خود دقت کنند که درب‏ها و شیشه‏ها کاملا بسته باشد.
جوزانی بیان کرد: رانندگان باید خودروی خود را به لوازم ایمنی نظیر دزدگیر، سوئیچ مخفی، قفل فرمان، قفل سوئیچی، قفل پدال و سایر وسایل تاخیری و بازدارنده مجهز کنند زیرا باز کردن قفل‏های سوئیچی مشکل و مستلزم صرف زمان بیشتری است.
وی تصریح کرد: رانندگان از پارک کردن خودرو در محل‏های خلوت خودداری و در صورت امکان در پارکینگ و یا در محلی با نور کافی پارک کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان فیروزکوه گفت: همچنین رانندگان هنگام ترک خودرو از به جا گذاشتن اشیای قیمتی و قابل توجه در داخل خودرو به طور جدی خودداری کنند.
جوزانی خاطرنشان کرد: رانندگان خودروی خود را به تعمیرگاه‏های غیرمعتبر و ناشناس نسپارند چون ممکن است مورد سوء استفاده فرصت‏طلبان قرار گیرد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول