اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب طرح زکات صورت گرفت؛

جمع‌آوری 247 میلیارد ریال در اروندکنار

خبرگزاری فارس: سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) اروندکنار گفت: در حال حاضر 247 میلیارد ریال زکات در اروندکنار جمع‌آوری شده است.

جمع‌آوری 247 میلیارد ریال در اروندکنار
سیدپرویز دادروان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اروندکنار اظهار داشت: با توجه به مشارکت اروندکناری‌ها تاکنون 247 میلیارد ریال زکات در این منطقه جمع آوری شده است.
وی زکات را یک امر واجب و از ضروریات دین اسلام برشمرد و تصریح کرد: با احیاء این فریضه الهی شاهد رفع فقر و محرومیت در جامعه خواهیم بود.
سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) اروندکنار افزود: در راستای احیای فریضه زکات در اروندکنار ستادی با عضویت امام جمعه اروندکنار، بخشدار، دهیارها و جهاد کشاورزی تشکیل شد.
وی از تحت پوشش بودن 307 یتیم توسط این نهاد حمایتی خبر داد و گفت: 296 حامی کمیته امداد را در کمک به ایتام یاری می‌کنند.
دادروان ادامه داد: در دو ماه گذشته به‌منظور ارتقاء طرح زکات در اروندکنار مسابقه مقاله‌نویسی در میان دانشجویان دانشگاه پیام‌نور و مقطع دبیرستان برگزار شد و از دو نفر از برگزیدگان با هدایای ارزشمندی تقدیر و تجلیل شد.
وی تصریح کرد: در راستای اجرای طرح جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای قحطی زدگان سومالی درسطح خوزستان، کمیته امداد اروند کنار نیز در حال جمع آوری کمک‌های مردمی در این شهرستان است.
سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) اروندکنار ادامه داد: از ابتدای شروع طرح حمایت از مردم قحطی زده سومالی تاکنون بالغ بر 7 میلیون ریال کمک‌های مردمی در اروند کنار از طریق صندوق‌های کمیته جمع‌آوری شده است.
وی در پایان گفت: همچنین شماره حساب 99999 بانک ملی شعبه مرکزی همچنان آماده دریافت کمک‌های نقدی مردم خیر اروندکنار است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول