اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر مشهد:

وسائل ورزشی پارکها بسترساز آسیب‌های اجتماعی است

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون مشارکت‌های کلان اقتصادی شورای شهر مشهد گفت: طرح استفاده از لوازم ورزشی در پارکهای مشهد میتواند بستر را برای بروز آسیب‌های اجتماعی فراهم کند.

وسائل ورزشی پارکها بسترساز آسیب‌های اجتماعی است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، غلامرضا خواجی ظهر امروز در حاشیه جلسه شورای اسلامی شهر مشهد که در تالار شورای شهر مشهد برگزار شد، اظهار داشت: طرح استفاده از لوازم پارکی ورزشی در پارکهای مشهد از همان ابتدا یک طرح معیوب بود که بر پیامد‌های اجتماعی آن توجه نشده بود.
رئیس کمیسیون مشارکت‌های کلان اقتصادی شورای شهر مشهد ادامه داد: در حال حاضر شاهد استفاده از لوازم پارکی به صورت مشترک در میان زنان و مردان در یک فضا هستیم که این امر میتواند بستر را برای بروز آسیب‌های اجتماعی فراهم کند.
عضو شورای اسلامی شهر مشهد به شکایات خانوده‌ها از استفاده این لوازم در یک فضای مشترک اشاره داشت و افزود: دراین ارتباط میتوان با قرار دادن فضاهایی جدا برای بانوان علاوه برجلوگیری از این آسیب‌ها بستر را برای استفاده بهتر بانوان از این وسایل فراهم کرد.
رئیس کمیسیون مشارکت‌های کلان اقتصادی شورای شهر نصب این گونه وسایل در پارکها را نوعی جریان هدف‌دار دانست و در صورتی که این موضوع پیگیری نشود، مسئله را از طریق ارسال نامه‌ای به دادستانی پیگیری میکنیم.
در ادامه عباس شیرمحمدی، رئیس شورای اسلامی شهر مشهد نیز این تذکر عضو شورای اسلامی شهر مشهد را ارتباط با فضاهای ورزشی و لوازم پارکی موجود در پارکها دانست و گفت: در این راستا از شهرداری مشهد میخواهیم که قسمتی از پارکها را برای فضای ورزش بانوان قرار دهد و در آن قسمت‌ها اقدام به نصب این گونه لوزام ورزشی پارکی کند.
سیدمحمد پژمان در پاسخ به این مسئله اظهار داشت: این ایراد از نصب لوازم پارکی در پارکهای مشهد صحیح نیست چرا که در پارکها محل رفت وآمد افراد بسیاری است و بهتر است بجای جدا سازی فضاهای سالم ورزشی که در پارکها نصب شده است اقدام به آسیب‌شناسی مشکلات و چالش‌های اجتماعی موجود در پارکها پرداخت.
سید اسماعیل مفیدی در بیان ضرورت نصب لوازم پارکی در پارکهای مشهد و استفاده همه افراد از این لوازم گفت: چرا قبل استفاده از مواد مخدر در پارکها و یا سایر آسیب‌های اجتماعی که در یک پارک مشاهده میشود مورد بررسی و یا انتقاد قرار نمیگیرد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول