اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تربیت بدنی فیروزکوه خبر داد:

اجرای 3 طرح ورزشی در فیروزکوه

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تربیت بدنی شهرستان فیروزکوه از اجرای سه طرح ورزشی در این شهرستان تا پایان سال جاری خبر داد.

اجرای 3 طرح ورزشی در فیروزکوه
قاسم سراج امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فیروزکوه اظهار داشت: ایجاد یک باب زمین ورزشی روستایی در روستای جلیزجند، چمن مصنوعی در فیروزکوه و احداث یک سالن ورزشی در شهرستان فیروزکوه آغاز شده که 50 درصد از عملیات آن تامین اعتبار و انجام شده است.
سراج افزود: این پروژه‌ها تا پایان سال 90 به مرحله بهره‌برداری خواهد رسید.
رئیس اداره تربیت بدنی شهرستان فیروزکوه همچنین ادامه داد: به مناسبت ماه مبارک رمضان هر ساله هیئت فوتسال شهرستان فیروزکوه زیر نظر هیئت فوتبال، برنامه‌های خود را در قالب مسابقات چندجانبه فوتسال برنامه‌ریزی میکند.
وی افزود: امسال برابر آیین‏نامه کشوری، برنامه‌هایی را به صورت قانونی توسعه و کیفیت مسابقات را افزایش دادیم.
رئیس اداره تربیت بدنی شهرستان فیروزکوه ادامه داد: امسال به همه مربیان کارت مربیگری داده و برای سرپرستان و بازیکنان طبق آیین‌‏نامه فدراسیون فوتسال، آیین‏نامه بومی تنظیم شد.
سراج افزود: مربیان باید حتماً دارای کارت و سرپرستان هم حداقل سنشان باید 23 سال و مورد تائید هیئت فوتسال و فوتبال باشند.
وی تاکید کرد: جام رمضان امسال به نام یادواره شهدای ورزشگاه در حال برگزاری است.
رئیس اداره تربیت بدنی شهرستان فیروزکوه تاکید کرد: امسال به غیر از ورزش فوتبال در رشته‌هایی همچون شطرنج، والیبال، شنا، ورزش‌های باستانی و تنیس روی میز و برخی از ورزش‌های رزمی زیر نظر هیئت‌ها و اداره تربیت بدنی در ماه مبارک رمضان مسابقاتی در حال برگزاری است.
سراج ادامه داد: مسابقات فوتسال در سالن شهدا، مسابقات شطرنج در کانون شهید بهشتی، مسابقات والیبال در سالن ورزشی الزهرا، مسابقات شنا در استخر شهدا، ورزش‌های باستانی در سالن پوریای ولی، مسابقات تنیس روی میز در سالن الزهرا و ورزش‌های رزمی نیز در سالن ولیعصر برگزار میشود.
وی ادامه داد: این مسابقات در ساعات بعد از افطار برگزار میشود و برنامه‌ریزی آنها بر عهده هیئت‌ها و مسئولان سالن‌های ورزشی است.
رئیس اداره تربیت بدنی شهرستان فیروزکوه با اشاره به برنامه‌های سال جاری گفت: در چهار ماه نخست امسال تحولات عظیمی در ورزش شهرستان فیروزکوه رخ داده است.
سراج تصریح کرد: در این مدت، نشست‌های مکرر با پیشکسوتان ورزشی در عرصه‌های مختلف انجام و نقطه نظرات آنها پس از بررسیهای لازم احیا شده است.
وی ادامه داد: در این چهار ماه پروژه‌هایی که باید در سال‌های قبل به اتمام میرسید، با همکاری فرمانداری، شهرداری و پیگیریهای اداره تربیت بدنی به انجام رسیده است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول