اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان استانی و محلی؛

مدیر جدید آموزش و پرورش گچساران معرفی شد

خبرگزاری فارس: با حضور مسئولان استانی کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان محلی گچساران مدیر جدید آموزش و پرورش این شهرستان معرفی شد.

مدیر جدید آموزش و پرورش گچساران معرفی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، معاون هماهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در جلسه تودیع و معارفه رئیس جدید و سابق آموزش و پرورش گچساران که با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان و فرهنگیان این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: هر مدیریت و تلاش در هر سنگری روزی به پایان میرسد و تنها اهداف عالی انسان‌ها برای رسیدن به کمال و سعادت است که هرگز تغییر یافتنی و تمام‌شدنی نیست.
سیدجواد حسینی با اشاره به عملکرد خوب الله‌بخش کرمی مدیر آموزش و پرورش گچساران در سه سال گذشته افزود: تجربیات مدیران در سنگرهای دیگر باید مورد استفاده قرار گرفته و به این تجربیات ارزشمند توجه شود.
وی مسئولیت‌ها را به‌عنوان امانت‌هایی در دست مدیران دانست که باید ضمن رعایت در حفظ امانت برای پس دادن این مسئولیت‌ها آمادگی داشته باشند.
حسینی حفظ وحدت را عامل اصلی استقرار پیروزی انقلاب عنوان کرد و از مدیران خواست تا در حفظ وحدت و ایجاد تعامل و همکاری تلاش داشته باشند.
معاون هماهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: مدیریت برای افراد اعتبار نمی‌آورد، بلکه امانت‌داری و تعهد به کار و مسئولیت، به انسان‌ها اعتبار و عزت می‌بخشد.
حسینی افزود: مدیران و رؤسا باید از مسئولیت‌ها برای خدمت به مردم استفاده کرده و از هیچ کوششی در این راه دریغ نداشته باشد.
وی تصریح کرد: استفاده از همه استعدادها، ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها در یک دوره مدیریت لازم بوده و در آموزش و پرورش نیاز به استفاده از راهکارهای علمی و عملی ضروری‌تر است.
حسینی ادامه داد: استفاده از توانمندی همه جریان‌های فکری در آموزش و پرورش علاوه بر ارتقای سطح آموزشی، سبب ایجاد وحدت و انسجام در آموزش و پرورش و پیشرفت فرهنگ و رشد کمی و کیفی این نهاد تربیتی و آموزشی می‌شود.
این مقام آموزشی اداره‌کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در نظام جمهوری اسلامی، جا به ‌جایی مسئولیت‌ها بسیار  مورد قبول مسئولان بوده و مدیران این نظام مقدس برای خدمت‌رسانی در هر مسئولیتی که باشند از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.
حسینی همکاری تمامی فرهنگیان را لازمه اعتلا و ارتقای سطح آموزش و پرورش دانست و اظهار امیدواری کرد تا همواره از اندیشه و ظرفیت علمی و فرهنگی فرهیختگان برای ارتقای سطح معنوی و علمی دانش‌آموزان بهره‌های لازم برده شود.


* خدمت به مردم گچساران یک افتخار بزرگ است
مدیر سابق آموزش و پرورش گچساران در این مراسم ضمن بیان جایگاه آموزش و پرورش در تعالی و پیشرفت یک جامعه، به نقش این نهاد مقدس در پرورش فکری و اخلاقی جوانان و همچنین تبیین و نهادینه ‌کردن روحیه ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری در این قشر اشاره کرد.
الله‌بخش کرمی پرهیز از خودپسندی، پذیرش انتقادها و پیشنهادات سازنده و منطقی و دوری‌ از تعریف و تمجید را از جمله خصوصیات لازم برای یک مدیر توانمند عنوان کرد.
وی تأکید کرد: خدمت بی‌منت برای مردم ولایی و همیشه در صحنه گچساران برای هر فردی یک فرصت و افتخار است و باید برای خدمت‌رسانی به مردم بیش از پیش تلاش کرد.
کرمی با تشکر از فرماندار گچساران و رؤسای ادارات و نهادهای این شهرستان به‌خاطر تعامل و همکاری با آموزش و پرورش، این تعامل مدیران را برای پیشبرد اهداف آموزش و پرورش مطلوب ارزیابی کرد.


* کمیته آسیب‌شناسی در آموزش و پرورش گچساران ایجاد می‌شود
مدیر جدید آموزش و پرورش گچساران نیز در این جلسه با بیان اهداف مدیریتی خود تصریح کرد: هوش و استعداد به‌عنوان دو فاکتور مهم در آموزش و پرورش بوده اما وجود یک هدایت‌گر خوب برای راهنمایی این دو فاکتور باید بسیار مورد توجه قرار گیرد.
یدالله مرادی افزود: آموزگاران به عنوان هدایتگران اصلی برای دانش‌آموزان هستند و برای ارتقای سطح دینی و علمی دانش‌آموزان باید راهکارهای جدید ارائه داد.
وی تصریح کرد: تشکیل کمیته‌ای ویژه برای آسیب‌شناسی دانش‌آموزان در زمینه‌های مختلف تحصیلی، علمی و معرفتی در دستور کار مدیریت جدید آموزش و پرورش گچساران است.
مرادی با اشاره به نقش حساس آموزش و پرورش در تربیت‌ و هدایت جامعه خاطرنشان کرد: توسعه و پیشرفت و یا عقب‌ماندگی هر جامعه‌ای ریشه در آموزش افراد در سیستم آموزش و پرورش دارد و برای بهبود وضعیت آموزش و پرورش باید تلاش بیشتری صورت پذیرد.
در پایان جلسه تودیع و معارفه مدیران جدید و سابق گچساران، حکم یدالله مرادی مدیر جدید آموزش و پرورش گچساران قرائت و از زحمات سه ساله الله‌بخش کرمی قدردانی شد.
انتهای پیام/ل10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول