اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قیروکارزین:

تمسک به قرآن ویژگی مسئولان باشد

خبرگزاری فارس: امام جمعه قیروکارزین گفت: تمسک به قرآن و پیروی از اهل بیت (ع) در تمام ابعاد باید از ویژگی‌های مسئولان در یک نظام ولایی باشد.

تمسک به قرآن ویژگی مسئولان باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، حجت‌الاسلام  عنایت‌الله اکبری در همایش تجلیل از کارمندان برتر ادارات این شهرستان اظهار داشت: در چند صباحی که فرصت خدمت به مردم را داریم دچار غفلت نشویم و همیشه گذشته را عبرت خود قرار دهیم‌.
وی افزود: پست و مقام مهمان چند روزه ماست بنابراین باید کاری کنیم که خدا و بنده او از نحوه خدمت و عملکرد ما راضی باشند.
اکبری با اشاره به هفته دولت و نامگذاری آن تصریح کرد: اگر از شهیدان رجایی و باهنر امروز با نام نیک یاد می‌شود به دلیل نحوه زندگی و خدمت‌گذاری آنان و الگو کردن آن در جامعه است.
امام جمعه قیروکارزین بیان داشت: با روی خوش و رفتار مناسب با ارباب رجوع در ادارات برخورد کنیم و تمام سعی خود را در برطرف کردن مشکلات آنها به کار ببریم.
وی با بیان شیوه زندگی امامان معصوم علیهم‌السلام خاطرنشان کرد: تمسک به قرآن و پیروی از سیره اهل بیت (ع) باید ویژگی مسئولان در نظام ولایی باشد.
اکبری با تشکر از حضور مردم در روز جهانی قدس آن را پشتوانه حرکت انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: مردم ما مردمی فهیم، همیشه در صحنه و در خط ولایت هستند و نباید از خدمتگزاری به آنها غافل شد.
وی همچنین با اشاره به وضعیت مدیریت این استان ابراز داشت: مدیریت استان فارس در چند ماه گذشته دچار آشفتگی شده بود که با آمدن استاندار جدید امیدواریم با همکاری نیروهای در خط ولایت شاهد رشد و شکوفایی فارس باشیم.
امام جمعه قیروکارزین اضافه کرد: با بهره‌گیری از بیانات مقام معظم رهبری و رعایت آن در فعالیت‌های خود به اصلاح امور بپردازیم چرا که کار و مسئولیت موقتی و یک نوع آزمایش است.
در پایان به دست امام جمعه، سرپرست فرمانداری، معاون فرمانداری و رئیس دادگستری قیروکارزین لوح تقدیر و جوایزی به کارمندان برتر ادارات این شهرستان تقدیم شد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول