اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز در گفت‌وگو با فارس:

ولایتمداری مهم‌ترین ویژگی دولت نهم و دهم است

خبرگزاری فارس: استاندار البرز تاکید کرد: ولایتمداری رئیس جمهوری و اعضای ارشد کابینه مهم‌ترین ویژگی دولت نهم و دهم است.

ولایتمداری مهم‌ترین ویژگی دولت نهم و دهم است
عیسی فرهادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: هر دولتی که پس از انقلاب اسلامی ‌روی کار آمده، دارای ویژگیهای بوده که مختص همان دولت است.
وی افزود: اگر بخواهیم مهمترین نقاط مثبت و ویژگی دولت دهم را بیان کنیم، بدون اغراق ولایت‌مداری رئیس‌جمهوری و اعضای کابینه و مدیران ارشد دولتی، مهمترین ویژگیهای آن را تشکیل میدهد.

دولت فرهنگ خدمت بیمنت را در کشور نهادینه کرد

عالیترین مقام اجرایی در استان البرز در ادامه خدمت‌ بیمنت اعضای دولت به مردم را یکی دیگر از خصوصیات مثبت دولت دهم ذکر کرد و گفت: دکتر احمدینژاد در ابتدای حضور در مسند ریاست‌جمهوری تاکید کرد که اعضای دولت همگی خادم مردم و سرباز ولایت هستند.
فرهادی افزود: به فضل الهی این روحیه انقلابی که یکی از مهمترین آرمان‌های انقلاب اسلامی بود، امروز در کشور نهادینه شده است.
وی گفت: در دولت‌های نهم و دهم هیچ مدیری برای انجام وظیفه‌اش بر سر مردم منت نمیگذارد و تمام مسئولان خود را خادم ملت بزرگوار ایران اسلامی میدانند.

باید با همکاری همه‌جانبه مشکلات را بر طرف کرد

استاندار البرز در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ساختن ایران نیازمند مشارکت و عزم جدی تک تک ایرانیان است، گفت: مشکلات وجود دارد و طی بیش از سه دهه عمر پربرکت جمهوری اسلامی، مردم کشورمان این مشکلات را با صبوری و بزرگواری تحمل کرده‌اند.
فرهادی ادامه داد: برای رفع نقاط ضعف‌ها و برطرف کردن کاستیها، نیازمند عزم جدی و همگانی هستیم و هیچ‌ کس نباید خود را جدای از این حرکت عظیم بداند.
وی تاکید کرد: برنامه‌های ضروری به سمت ساختن ایران اسلامی با قدرت از سوی دولت پیگیری میشود و خوشبختانه با حمایت‌های ولی امر مسلمین و یاری مردم دستاوردهای بسیار بزرگی در این زمینه تاکنون حاصل شده است.
فرهادی در پایان متذکر شد: مردم دارای حقوقی هستند که دولت دهم بیشترین تلاش‌ها برای احقاق حقوق آنها را انجام داده است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول