اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی:

39 مرکز آموزشی در خراسان جنوبی داریم

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان جنوبی با اشاره به وجود 40 هزار دانشجو در استان گفت: 39 مرکز آموزشی در خراسان جنوبی داریم.

39 مرکز آموزشی در خراسان جنوبی داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، قهرمان رشید در افتتاح پروژه‌های قاین به اقدامات دولت در زمینه توسعه مراکز آموزش عالی در استان اشاره کرد و اظهار داشت: اکنون تعداد 39 مرکز آموزشی با 147 رشته تحصیلی در استان فعال هستند.
وی افزود: با وجود خدمات بسیار زیادی که در استان صورت گرفته است اما همیشه خود را مدیون خون شهدا و خدمتگزار مردم می‌دانیم.
استاندار خراسان جنوبی از گازرسانی به روستای اسفشاد و جلگه سده خبر داد و یادآور شد: اجرای بیش از 25 کیلومتر خط تغذیه و شبکه توزیع، نصب یک ایستگاه تقلیل فشار با ظرفیت 5 هزار متر مکعب در ساعت و نصب 536 انشعاب گاز با اعتبار 8 میلیارد و800 میلیون تومان از ویژگی‌های این پروژه است.
رشید تصریح کرد: با اجرای این پروژه 700 خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.
استاندار خراسان جنوبی در مراسم افتتاح کارخانه کاشی ترنج قاین نیز گفت: در دولت نهم و دهم اقدامات و خدمات بسیار مناسبی در زمینه صنعت، کشاورزی و مسکن مهر صورت گرفته است.
رشید با تاکید بر اینکه توسعه متوازن در همه استان باید صورت گیرد تا عقب‌ماندگی‌ها جبران شود، تصریح کرد: هر چند هنوز مشکلاتی در استان دیده می‌شود اما عزم واراده جدی برای رفع این مشکلات وجود دارد.
وی ادامه داد: امسال تعهد استان خراسان جنوبی ایجاد 24 هزار فرصت شغلی است این در حالی است که در سال گذشته سهم استان ایجاد 10 هزار فرصت شغلی بود که این رقم تا 14 هزار فرصت شغلی محقق شد.
استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اشتغال باید به معنی واقعی کلمه پایدار باشد، افزود: با پیگیری‌هایی که صورت گرفته است و با همکاری بانک‌های استان برای اعطای تسهیلات وهمچنین تلاش فرمانداران و مسئولان ذیربط تعهد ایجاد 24 هزار فرصت شغلی محقق می‌شود.
رشید یادآور شد: افتتاح کارخانه کاشی ترنج قاین با مشارکت 800 میلیون تومانی بانک ملی در زمینه پخت سوم کاشی و با ایجاد 40 نفر اشتغال در یک شیفت کاری و با ظرفیت 500 هزار مترمربع کاشی در سال در زمینی به مساحت 8 هزار متر و 3 هزار متر مربع زیربنا مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
انتهای پیام/ص20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول