اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهرنگ خبر داد:

تخصیص 33.7 میلیارد ریال اعتبار راه‌سازی به کوهرنگ

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان کوهرنگ گفت: افزون بر 28 میلیارد و 700 میلیون ریال اعتبار در راستای بهسازی و زیرسازی راه‌های روستایی به این شهرستان اختصاص داده شد.

تخصیص 33.7 میلیارد ریال اعتبار راه‌سازی به کوهرنگ
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، ستار خیری در نشست بررسی مشکلات راه و ترابری این شهرستان اظهار داشت: از این میزان اعتبار 5 میلیارد و 700 میلیون ریال اعتبارات استانی و 28 میلیارد ریال اعتبارات ملی است که در راستای به‌سازی و زیرسازی راه‌های روستایی به این شهرستان اختصاص داده شده است.
وی افزود: همچنین با موافقت اداره‌ راه و ترابری مبلغ 23 میلیارد ریال نیز به‌منظور ایجاد و توسعه راه‌های اصلی در این شهرستان در سال‌جاری مصوب شد.
خیری ادامه داد: با تخصیص این میزان اعتبارات به‌زودی شاهد توسعه و رشد بیش از پیش این شهرستان خواهیم بود.
فرماندار شهرستان کوهرنگ در ادامه خواستار ایجاد پل زیرگذر در مسیر راه روستایی دهنو ـ علی‌آباد در این شهرستان شد و گفت: با توجه به بروز تصادفات منجر به جرح و فوت  مسیر روستای دهنو و علی آباد دشت زرین، لزوم احداث پل عابر پیاده به‌صورت زیرگذر ضروری است.
وی بر ضرورت نصب علائم راهنمایی مسافران در سطح این شهرستان نیز تأکید کرد و گفت: نصب علائم راهنمایی و رانندگی در سطح معابر عمومی در کاهش تصادفات و آمار مرگ و میر در سطح این شهرستان بسیار موثر است.
خیری با اشاره به پروژه راه مسیر کوهرنگ و فارسان، گفت: با توجه به اینکه20 کیلومتر از مسیر کوهرنگ ـ فارسان از دو طرف زیرسازی و آسفالت شده است، تسریع در شروع و تکمیل این پروژه مهم شهرستان ضروری است.
وی حفظ جان مردم را اولویت نخست اجرای پروژه‌های راه‌سازی این شهرستان دانست و افزود: برطرف کردن نواقص موجود در سطح محورهای مواصلاتی به‌ویژه جاده‌های پر رفت و آمد و پرخطر باید مهم‌ترین برنامه مسئولان استان برای حفظ جان مردم باشد.
خیری همچنین بر ضرورت آگاه‌سازی نیروی انسانی در کاهش آمار تصادفات تأکید و افزود: با آموزش لازم نیروی انسانی آمار تصادفات جاده‌ای کاهش می‎یابد.
فرماندار شهرستان کوهرنگ با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری به عنوان یکی از استان‌های شاخص در زمینه راه مطرح است، گفت: ‌توسعه راه‌های ارتباطی مولفه‌ای بوده که توسعه سریع منطقه و رفاه و تولید ثروت را در استان به دنبال خواهد داشت.
وی با بیان اینکه بهره‌برداری از طرح‌های راه‌سازی به‌طور قطع و یقین زمینه‌ساز توسعه ارتباطی، اقتصادی این شهرستان خواهد شد، خاطرنشان کرد: ساخت راه‌های چهارخطه با هدف کمک به بهبود شبکه حمل و نقل، ایمنی تردد برای مسافران و توسعه خدمات رفاهی مسافران مورد توجه قرار گرفته است.
نشست بررسی مشکلات راه و ترابری شهرستان کوهرنگ با حضور شورای اسلامی شهرستان و مسئولان راه و ترابری استان در فرمانداری کوهرنگ برگزار شد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول