اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل گمرکات استان اردبیل:

صادرات چمدانی گمرک بیله‌سوار کاهش یافت

خبرگزاری فارس: مدیرکل گمرکات استان اردبیل گفت: آمار صادرات چمدانی همراه مسافر در چهار ماهه اول امسال در گمرک بیله‌سوار کاهش یافت.

صادرات چمدانی گمرک بیله‌سوار کاهش یافت
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی‌اصغر عباس‌زاده عصر امروز در جلسه توسعه و روان‌سازی صادرات در گمرک بیله‌سوار اظهار داشت: در چهار ماهه اول امسال بیش از 2 میلیون کیلوگرم کالا به ارزش 2 میلیون و 973 هزار دلار به شکل صادرات چمدانی در گمرک بیله‌سوار مبادله شده که از لحاظ وزنی نسبت به سال گذشته 40 درصد کاهش نشان می‌دهد.
وی تصریح کرد:‌ این میزان صادرات از لحاظ ارزش نیز در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 11 درصد کاهش نشان می‌دهد.
عباس‌زاده در ادامه به درآمد گمرکات استان اشاره کرد و افزود: درآمد گمرکات استان در چهار ماهه اول امسال 9 میلیارد و 915 میلیون ریال بوده است.
وی خاطر نشان کرد: ‌این در حالی است که کل درآمد گمرکات استان نسبت به مدت مشابه سال قبل 47 درصد کاهش یافته است.
مدیرکل گمرکات استان اردبیل در ادامه به آمار کل پرونده‌های قاچاق در گمرکات استان اردبیل اشاره کرد و ادامه داد: ‌در سال‌جاری قاچاق در گمرکات استان اردبیل به تعداد 186 فقره بوده است.
وی ارزش ریالی پرونده‌ها را 13 میلیارد و 491 میلیون ریال اعلام کرد و گفت:‌ نسبت به سال گذشته از لحاظ تعداد پرونده 102 درصد و ارزش 311 درصد وضعیت کشف پرونده‌های قاچاق رشد داشته است.
این مقام مسئول در ادامه اضافه کرد: آمار کل جریمه‌های وصولی در چهار ماهه امسال به ارزش 984 میلیون ریال بوده که این رقم نیز نسبت به سال گذشته از لحاظ ارزش 63 درصد رشد نشان می‌دهد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول