اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نیر:

هفته دولت نمایش اقتدار دولتمردان صدیق است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان نیر گفت: هفته دولت بهترین میدان برای نمایش دستاوردهای دولتمردان صدیقی است که جز خدمت و آبروداری مقصدی دیگر برای خود برنگزیدند.

هفته دولت نمایش اقتدار دولتمردان صدیق است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحمید عباداللهی عصر امروز در همایش بزرگ تجلیل از کارمندان ایثارگر و نمونه دولت در شهرستان نیر اظهار داشت: در این هفته آن چه باید مورد اهتمام و توجه قرار گیرد ارایه گزارشی از توانمندی‌ها و فرصت‌های خادمان نظام اسلامی برای خدمتگزاری ولی‌نعمتان است که به شایسته‌ترین شکل دستاوردها و ثمرات انقلاب اسلامی در سه دهه گذشته به نمایش گذاشته شده تا عظمت انقلاب اسلامی بیشتر معلوم و مشخص شود.
وی با بیان این‌که دولت نهم و دهم با وجود کارها و اقدامات ماندگار و جاودانه بسیار در حوزه اطلاع‌رسانی مظلوم واقع شده است، تصریح کرد:‌ شاید در سه دهه گذشته دولتی به اندازه دولت اصولگرای احمدی‌نژاد کار عمرانی و زیربنایی در حوزه‌های مختلف انجام نداده اما انتقال و بیان این دستاوردها در حد بسیار اندک و ناچیز بوده است.
عباداللهی با تجلیل از شهدای دولت رجایی و باهنر عزت‌آفرین برای نظام اسلامی خاطر نشان کرد: این شهیدان با داشتن برجستگی‌های اخلاقی و اجتماعی خود در عرصه خدمت‌رسانی و خادمی ملت ایران به چنان توفیقی دست یافتند که در تاریخ این سرزمین خدمات بی‌منت آنها که در نهایت سادگی و بی‌آلایشی انجام شد، ماندگار و جاودانه مانده است.
فرماندار شهرستان نیر اضافه کرد: امروز بهترین الگو و اسوه برای کارکنان ما شهدا و راه نورانی آنها است که با عزت و افتخار در مسیر خدمت‌رسانی صادقانه گام بردارند و اجازه ندهند دشمن با طمع بیشتر در کمین انقلاب و نسل آینده این نظام بنشیند.
وی در ادامه سخنان خود یاد و خاطره شهدای سه ماهه فصل تابستان نیر را گرامی داشت و ادامه داد: ‌شهدا افضل‌ترین سرمایه‌های نظام اسلامی ما هستند که بدون ادعا راه امام خود سیدالشهدا را طی کردند و امروز بر همه ما فرض است که تداوم‌دهنده راه عزت‌آفرین شهدا باشیم.
عبداللهی در پایان سخنان خود گفت: دشمن تمام سعی و تلاش خود را به کار گرفته تا چراغ عزت و افتخار راه و آرمان شهدا را کم فروغ جلوه دهد اما با هوشیاری و فرصت‌طلبی ملت ما هرگز نمی‌تواند به مقاصد شوم خود دست یابد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول