اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان:

رفع مشکلات تعاونی‌های مسکن مهر اولویت دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار کوهبنان گفت: رفع مشکلات تعاونی‌های مسکن مهر شهرستان کوهبنان با توجه به وضعیت اقلیمی منطقه باید در اولویت قرار گیرد.

رفع مشکلات تعاونی‌های مسکن مهر اولویت دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، منصور متقی از بازدید از واحدهای در حال احداث مسکن مهر در نشست بررسی مشکلات تعاونی‌های مسکن مهر این شهرستان اظهار داشت: رفع مشکلات تعاونی‌های مسکن مهر شهرستان کوهبنان با توجه به وضعیت اقلیمی منطقه باید در اولویت قرار گیرد.
وی افزود: مسئولان مربوطه استان و شهرستان باید با حساسیت بیشتری به مسائل و مشکلات مسکن مهر نگاه و برای برطرف شدن مشکلات موجود تلاش کنند.
متقی تصریح کرد: نبود برنامه‌ریزی مناسب توسط مدیران عامل شرکت‌های تعاونی مسکن و عدم‌تکمیل آورده سهام‌داران سبب بروز مشکلات در تعاونی‌های مسکن مهر شده است.
وی با اشاره به اینکه با پیگیری‌های به عمل آمده زمینه استقرار زیرساخت‌ها در شهرک‌های مسکن مهر فراهم شده است، گفت: باید علاوه بر سرعت بخشیدن به عملیات اجرایی ساخت مسکن مهر نسبت به تأمین زیرساخت‌های لازم از جمله، آب، برق و تلفن نیز اقدام شود.
متقی بیان داشت: طرح مسکن مهر یکی از بهترین طرح‌های دولت خدمتگزار برای خانه‌دار شدن مردم به ویژه قشر آسیب‌پذیر است که به آنان امکان می‌دهد به شکل آسان و مطمئن صاحب مسکن شوند در حالی که در احداث این واحدهای مسکونی تمام مقررات یک ساختمان استاندارد رعایت می‌شود.
وی ابراز داشت: در ساخت واحدهای مسکن مهر باید برای ایجاد فضای سبز، مکان‌های آموزشی، تفریحی و ورزشی نیز توجه ویژه‌ای صورت گیرد.
مدیرعامل بانک مسکن استان کرمان گفت: با عنایت ویژه دولت عدالت‌محور برای رفع مشکل افراد کم‌درآمد ساخت خانه‌های مسکن مهر پیشنهاد شده است.
ابراهیم سعید خاطرنشان کرد: برای ارزانی این واحدها مقرر شد، زمین به صورت مجانی از طرف دولت به تعاونی‌ها واگذار و در ساخت این واحدها ساده‌سازی منظور شود تا افراد متقاضی در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بدون هیچ دغدغه‌ای صاحب مسکن شوند.
وی بر اساس نظر فرماندار شهرستان با آزادسازی 600 میلیون تومان از تسهیلات مسکن برای انجام پروژه‌های مذکور موافقت کرد و اذعان داشت: این موافقت مبنی بر این است که مبلغ مذکور با نظارت فرماندار هزینه شود.
به گزارش فارس، نشست بررسی مشکلات تعاونی‌های مسکن مهر با حضور مدیرعامل بانک مسکن و معاون بنیاد مسکن استان کرمان، مسئولان بانک مسکن، بنیاد مسکن و شهرسازی و مدیران عامل تعاونی‌های مسکن مهر شهرستان کوهبنان برگزار شد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول