اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار؛

برنامه نرم‌افزاری قرآن همراه نور تولید شد

خبرگزاری فارس: در آخرین روزهای ماه مبارک رمضان، برای نخستین بار برنامه نرم‌افزاری «قرآن همراه نور» از سوی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی تولید شد.

برنامه نرم‌افزاری قرآن همراه نور تولید شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی، مجری این پروژه اظهار داشت: این برنامه منحصر به فرد با قابلیت دریافت از طریق بلوتوث و نصب نرم افزار بر روی گوشی‌های حاوی برنامه «جاوا» از هم اکنون در دسترس علاقه‌مندان است.
ابوالحسن عبدالعلی‌زاده ادامه داد: این برنامه حاوی متن قرآن کریم با ترجمه استاد فولادوند، برگزیده تفسیر نمونه همراه با صفحه نمایش سه زبانه تولید شده است.
مدیر بخش برنامه‌نویسی محلی مرکز نور بیان داشت: جستجو عبارات، دسترسی به فهرست منتخب آیات، راهبری بین آیات به شیوه‌های مختلف، نشانه‌گذاری آیات و نشان دادن متن، ترجمه و تفسیر به صورت همزمان از قابلیت‌های این برنامه قرآنی است.
وی با بیان اینکه تفسیر موجود در این برنامه به صورت نمایش کتابی است، تصریح کرد: وجود صفحه کلید و میز کار پژوهشی در تمام صفحات و قسمت‌های برنامه در دسترس کاربران است.
عبدالعلی‌زاده خاطرنشان کرد: این برنامه برنامه در غرفه نور در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم به صورت بلوتوث و یا از طریق لینک ذیل قابل دریافت است.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول