اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دولت؛

54 پروژه عمرانی در بندرلنگه افتتاح شد

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته دولت 54 پروژه عمرانی و خدماتی در بندرلنگه از توابع هرمزگان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

54 پروژه عمرانی در بندرلنگه افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، فرماندار بندرلنگه بعد از ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از این پروژه‌ها گفت: برای اجرای این تعداد پروژه در مجموع 530 میلیارد و 756 میلیون ریال سرمایه‌گذاری شده است.
غلامحسین زارعی افزود: همچنین به طور همزمان عملیات اجرایی ساخت 17 پروژه دیگر نیز در روستاهای این شهرستان با اعتباری افزون بر 104 میلیارد و 578 میلیون ریال آغاز شد.
فرماندار بندرلنگه خاطرنشان ساخت: این اعتبارات از محل طرح‌های ملی، استانی و ... تامین و پرداخت شده است. 
وی از جمله پروژه‌های افتتاح شده به فضاهای آموزشی، ورزشی، برق، کشاورزی، مسکن مهر، شهرسازی و بنادر دریانوردی اشاره و ابراز داشت: عملیات اجرایی شبکه توزیع آب و فاضلاب شهر بندر چارک، ساخت مخزن ذخیره 10 هزار مترمکعبی شهر بندرلنگه، انجماد ماهی و ساخت چند فضای آموزشی نیز به طور همزمان آغاز شد. 
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری هرمزگان نیز در ادامه این مراسم گفت: وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان در این برهه از زمان در استان بیسابقه است.
پرویز سالاری افزود: نبود اختلاف بین نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی با استاندار و نماینده ولی فقیه و امام جمعه و همچنین نهادهای مردمی موجب پیشرفت برنامه‌ها و طرح‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی شده است.
این مسئول اضافه کرد: همدلی و همراهی بین مسئولان منجر به وحدت بیش از پیش بین مردم این استان و در نتیجه پیشرفت کارها شده به طوری که در جریان سفرهای هفته دولت امسال به شهرستان‌ها میبینیم کمتر شهر و بخشی است که یک یا دو پروژه در آنجا احداث و افتتاح نشده باشد.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری هرمزگان از مدیران دستگاه‌های دولتی خواست بدون توجه به هرگونه حاشیه‌ای با استفاده از فضای ایجاد شده برای خدمات‌رسانی بیشتر به این مردم و به ویژه مناطق کمتر توسعه یافته تلاش بیشتری به عمل آورند.
سالاری اضافه کرد: برای جلوگیری از وارد آمدن هر گونه خدشه‌ای به این وحدت «ستاد وحدت هرمزگان» با هدف جلوگیری از برخی اختلافات احتمالی مذهبی، قومی و حتی سیاسی تشکیل شده است.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول