اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه کمیته انتقالی؛

حاج‌اسماعیل‌زاده مدیرعامل باشگاه مس شد

خبرگزاری فارس: پس از جلسه کمیته انتقالی باشگاه صنعت مس مدیرعامل و گزینه سرمربیگری مس انتخاب شدند.

حاج‌اسماعیل‌زاده مدیرعامل باشگاه مس شد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، پس از تشکیل جلسه اعضای هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزش مس، مدیرعامل و گزینه سرمربیگری باشگاه صنعت مس انتخاب شدند.
سرپرست تیم فوتبال مس در حاشیه این نشست در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: حمید حاج‌اسماعیل‌زاده مدیرعامل، عبدالرضا داوری به عنوان رئیس هیئت مدیره، محمد اسفندیار نایب رئیس و حسن واحدی و  سیدنصرالله گنجعلیخانی به عنوان اعضای هیئت مدیره باشگاه صنعت مس کرمان انتخاب شدند.
ایرج کهندل تصریح کرد: تلاش شده است تا در سریع‌ترین زمان ممکن و به منظور رسیدگی به مشکلات باشگاه، هیئت مدیره جدید را تشکیل و پس از انتخاب مدیرعامل، سرمربی جدید را نیز تعیین کنیم.
وی اذعان داشت: پس از اینکه تیم مس کرمان در پنج هفته ابتدایی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال تنها یک امتیاز کسب کرد با استعفای صمد مرفاوی سرمربی این تیم موافقت و در پی این اتفاقات مدیرعامل جدید باشگاه مس کرمان نیز معرفی شد.
وی افزود: از میان تمام گزینه‌های مطرح شده میروسلاو بلاژویچ سرمربی سابق تیم ملی ایران به عنوان گزینه اصلی برای هدایت تیم فوتبال مس کرمان انتخاب شده است.
کهندل خاطرنشان کرد: شرایط انتخاب سرمربی تیم مس کرمان با توجه به بازیکنان موجود در تیم، فرهنگ منطقه، روحیات، دانش فنی، قدرت و توان مدیریتی مربی سنجیده شده و در حال حاضر با توجه به ملاک‌های مورد نظر گزینه اصلی بلاژویچ است.
کهندل بیان داشت: مذاکرات ابتدایی با این مربی بزرگ صورت گرفته است و قطعا پس از انجام مذاکرات نهایی و صحبت در مورد مبلغ قرارداد، حضور این مربی را در کرمان قطعی می‌کنیم.
وی با بیان اینکه هم‌اکنون در حال مذاکره با رضا چلنگر هستیم، ابراز داشت: پس از آنکه بلاژویچ به عنوان گزینه اول مربیگری در مس مطرح شد، این مربی با نخستین پرواز از کرواسی به ایران سفر می‌کند تا در باشگاه مس حضور یابد.
به گزارش فارس، میروسلاو بلاژویچ معروف به چیرو مربی فوتبال کروات ـ بوسنیایی و فوتبالیست پیشین یوگسلاوی است که در جام جهانی 1998 فرانسه به همراه تیم ملی کرواسی به مقام سوم جهان دست یافت و همچنین در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2002 سرمربی تیم ملی ایران بود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول