اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر چهارمین دوره علمی و پژوهشی دعوت خبر داد:

شرکت 70 نفر در چهارمین دوره علمی و پژوهشی دعوت

خبرگزاری فارس: دبیر چهارمین دوره علمی و پژوهشی دعوت از شرکت 70 نفر دانشجویان و پژوهشگران حوزه مطالعات فرهنگی و ارتباطات و کارشناسان سازمان تبلیغات اسلامی در چهارمین دوره علمی و پژوهشی دعوت خبر داد.

شرکت 70 نفر در چهارمین دوره علمی و پژوهشی دعوت
مجتبی صمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به برگزاری چهارمین دوره علمی و پژوهشی دعوت اظهار داشت: این دوره با عنوان از سیاست‌گذاری تا مهندسی فرهنگی؛ گام‌های جدید در دانش فرهنگ و ارتباطات از سوی پژوهشکده باقرالعلوم سازمان تبلیغات اسلامی، دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، گروه علمی پژوهشی انجمن علمی دانشجویان دانشکده معارف اسلامی و گروه فرهنگ و ارتباطات دانشگاه امام صادق(ع) برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه در این دوره پنج محور مورد بررسی قرار می‌گیرد، گفت: «نسبت جایگاه سیاست‌گذاری در دانش فرهنگی و ارتباطات»، «تعاریف، مدل‌ها و سیاست‌گذاری با توجه به رویکرد کاربردی در سیاست‌گذاری اسلامی» و «چالش‌ها و مسائل سیاست‌گذاری در ایران» از موضوعات بررسی شده در سه روز نخست این دوره است.
دبیر چهارمین دوره علمی و پژوهشی دعوت «چالش‌ها و مسائل سیاست‌گذاری در ایران»، «سازمان‌ها و سیاست‌های فرهنگی در جمهوری اسلامی ایران» و «جایگاه مهندسی و پیوست‌نگاری فرهنگی در سیاست‌گذاری فرهنگی» را از دیگر موضوعات مطرح در این دوره ذکر کرد.
وی با اشاره به امکان شرکت دانشجویان و پژوهشگران حوزه مطالعات فرهنگی و ارتباطات بیان داشت: 70 نفر از دانشجویان و پژوهشگران حوزه مطالعات فرهنگی و ارتباطات و کارشناسان سازمان تبلیغات اسلامی فعال در حوزه فرهنگی در این دوره شرکت می‌کنند.
صمدی خاطرنشان کرد: در سه دوره دعوت، مباحث چیستی دانش فرهنگ و ارتباطات، چیستی دانش ارتباطات و فرهنگ‌پژوهی بررسی و ارائه شد.
وی عنوان داشت: چهارمین دوره علمی پژوهشی دعوت با عنوان «از سیاست‌گذاری تا مهندسی فرهنگی؛ گام‌هایی نو در دانش فرهنگ و ارتباطات» از 13 تا 17 شهریور ماه سال جاری در تهران برگزار خواهد شد.
دبیر چهارمین دوره علمی و پژوهشی دعوت با اشاره به نیازهای رشته فرهنگ و ارتباطات بیان داشت: چهارمین دوره با نگرش کاربردی، مسئله‌شناسی و کارگاه‌های عملیاتی دانشجویان در قالب مباحثاتی برگزار می‌شود.
وی در پایان گفت: به شرکت‌کنندگان در این دوره مدرکی از سوی پژوهشکده باقرالعلوم اعطا می‌شود.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول