اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سال تحصیلی جدید صورت میگیرد؛

پذیرش دانش‌آموز در 20 مدرسه آموزش از راه دور قم

خبرگزاری فارس: سرپرست نمایندگی آموزش از راه دور استان قم از پذیرش دانش‌آموز در 20 مدرسه آموزش از راه دور همزمان با سال تحصیلی جدید خبر داد.

پذیرش دانش‌آموز در 20 مدرسه آموزش از راه دور قم
ابوالفضل پورمحمدیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار داشت: آموزش از راه دور با ساماندهی جدید از حوزه معاونت متوسطه به معاونت مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش منتقل شد.
وی به تغییر سیاست‌ها و برنامه‌های آموزش از راه دور اشاره کرد و گفت: این آموزش زیر نظر مدیریت مدارس غیردولتی قرار گرفت و براساس دستور هیئت دولت عنوان مرکز آموزش از راه دور به مدرسه آموزش از راه دور تغییر کرد.
سرپرست نمایندگی آموزش از راه دور استان قم خاطرنشان کرد: مدارس غیردولتی می‌توانند از شیفت بعد از ظهر خود با دریافت مجوز در حوزه مدرسه آموزش از راه دور به فعالیت بپردازند.
وی به تعداد مدارس فعال در سال تحصیلی جدید اشاره کرد و افزود: 20 مدرسه آموزش از راه دور همزمان با سال تحصیلی جدید اقدام به پذیرش دانش‌آموز می‌کنند که از این تعداد سه مدرسه در بخش‌های سلفچگان، جعفرآباد و خلجستان فعال هستند.
پورمحمدیان تصریح کرد: دانش‌آموزان بزرگسال و بازمانده از تحصیل می‌توانند در مدارس آموزش از راه دور ثبت‌نام کرده و ادامه تحصیل دهند.
وی عنوان داشت: مدارس موظف هستند علاوه بر ارائه سی‌دی، کتاب و جزوه به ازای هر درس شش ساعت کلاس حضوری برای دانش‌آموزان برگزار کنند.
سرپرست نمایندگی آموزش از راه دور استان قم با اشاره به تجهیز مدارس آموزش از راه دور به وبلاگ بیان داشت: اطلاعات مدارس و نمونه سؤالات دروس در این وبلاگ‌ها وجود دارد که دانش‌آموزان می‌توانند با مراجعه به این پایگاه اطلاعات لازم را به دست آورند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول