اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول مرکز تحقیقاتی جواد الائمه(ع):

پذیرش 80 نفر در دوره تفسیر تخصصی

خبرگزاری فارس: مسئول مرکز تحقیقاتی جواد الائمه(ع) از پذیرش 80 نفر در دوره تفسیر تخصصی در سال جاری خبر داد.

پذیرش 80 نفر در دوره تفسیر تخصصی
حجت‌الاسلام مهدی احدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به فعالیت مرکز تحقیقاتی جواد الائمه(ع) اظهار داشت: احیای قرآن، پاسخگویی به شبهات جهانی و مشاوره با عموم مردم از رویکردهای مهم این مرکز است.
وی با اشاره به انتشار کتاب جنگ نرم از دیدگاه قرآن گفت: این اثر جلد چهارم از مجموعه کتاب‌های تفسیر فروغ بوده و شامل هزار و 200 موضوع استنباط شده از قرآن است.
مسئول مرکز تحقیقاتی جواد الائمه(ع) خاطرنشان کرد: این کتاب مورد توجه دانش‌پژوهان قرار گرفته و آگاهی‌های لازم در زمینه شیطنت و توطئه‌های دشمن را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد.
وی ادامه داد: تفسیر بسم‌الله الرحمن الرحیم بر اساس 18 رشته، تفسیر سوره حمد بر اساس 22 رشته و تفسیر پنج آیه نخست سوره بقره در جلدهای اول تا سوم تفسیر فروغ مطرح شده است.
احدی با اشاره به پذیرش دانشجوی تفسیر تخصصی به صورت سالانه گفت: 80 نفر از متقاضیان برای شرکت در این دوره برای سال تحصیلی جدید انتخاب شده‌اند.
وی خاطرنشان کرد: افراد شرکت‌کننده در دوره پنج ساله، مقطع کارشناسی تفسیر تخصصی قرآن را می‌گذرانند و پس از طی کردن دوره دکترا، یک دوره تفسیر تخصصی قرآن را  در حوزه انتخابی خود در زمینه اقتصاد، مدیریت، روانشناسی و جامعه‌شناسی سپری می‌کنند.
مسئول مرکز تحقیقاتی جواد الائمه(ع) عنوان داشت: به طور عمده دانشجویان دارای سطح 10 حوزه و بالاتر، مجاز به شرکت در دوره تفسیر تخصصی هستند که در پایان از سوی حوزه گواهی پایان دوره دریافت خواهند کرد.
وی با اشاره به شرکت این مرکز در نوزدهمین نمایشگاه قرآن کریم بیان داشت: 42 اثر از سوی مرکز تحقیقاتی جواد الائمه(ع) در این نمایشگاه ارائه شد که با استقبال دانشگاهیان مواجه شد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول