اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان رضوی خبر داد:

بهره‌برداری از 52 خانه بهداشت در روستاهای خراسان رضوی

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان رضوی گفت: در هفته دولت 52 خانه بهداشت در روستاهای استان به بهره‌برداری میرسد.

بهره‌برداری از 52 خانه بهداشت در روستاهای خراسان رضوی
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمود صلاحی با بیان این مطلب اظهار داشت: توجه به توسعه روستاها به منظور رفع مشکلات شهرها از جمله مواردی است که باید به آن پرداخته شود.
وی روستاها را محور تولید در کشور عنوان کرد و افزود: ایجاد اشتغال، توسعه پایدار و فراهم آوردن امکانات مورد نیاز روستاییان سبب عدم مهاجرت آنان به شهرهای بزرگ و در نتیجه افزایش تولید میشود.
استاندار خراسان رضوی گفت: در سال گذشته که به توسعه و رسیدگی همه جانبه روستاها نام گذاری شد اقدامات خوبی در حوزه توسعه روستاها صورت گرفت.
وی با تشریح این اقدامات گفت: تحویل 163 دستگاه خودرو برای جمع‌آوری زباله از سطح روستاهای استان، بهره‌برداری از خانه بهداشت در روستاهای واجد شرایط، گاز رسانی و انتقال آب به تعداد قابل توجهی از روستاها از جمله این اقدامات بوده است.
صلاحی خاطر نشان کرد: امسال در هفته دولت 52 خانه بهداشت به بهره برداری می رسد، 25 دستگاه خودروی حمل زباله نیز به روستاهای استان تحویل داده می شود و 300 دفتر ICT روستایی نیز تا پایان سال افتتاح میشود.
انتهای پیام/ص30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول