اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان رضوی:

خانه‌های فرزندان بهزیستی در گسترش نیکوکاری موثر است

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان رضوی گفت: بی‌شک تأسیس خانه‌های نگهداری از فرزندان بی‌سرپرست و بدسرپرست نقش بسیار مهمی در اشاعه فرهنگ نیکوکاری در جامعه اسلامی دارد.

خانه‌های فرزندان بهزیستی در گسترش نیکوکاری موثر است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از اداره‌کل بهزیستی خراسان رضوی، محمود صلاحی در جمع فرزندان و خانواده بزرگ خانه فرشتگان با اشاره به اینکه فرزندان بهزیستی در مکتب اسلام و زیر نظر نیکوکاران از رشد اجتماعی خوبی برخوردار بوده و دارای عزت نفس و خودباوری هستند، از برنامه‌های توانمندسازی بهزیستی در این راستا تقدیر کرد.
وی کاهش آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی را نتیجه حمایت و همدلی خیرین و بهزیستی دانست و اظهار داشت: مهرورزی، همراهی و همدلی، مؤلفه‌های معنوی هستند که اخلاقیات را در  میان افراد جامعه گسترش و نهادینه می‌کنند.
وی ضمن تقدیر از نیکوکارانی که در اداره خانه فرزندان فرشتگان بهزیستی همکاری دارند، افزود: مدیران مراکز بهزیستی سرمایه‌های اجتماعی هستند که ارزش‌های اسلامی و انسانی را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند.
استاندار خراسان رضوی با هدیه سه مکه عمره به مدیر خانه فرشتگان، طاهره رمضان‌زاده، همسرش سعید زورمند و دختر آنها از زحمات بی‌دریغ و بی‌ریای مدیریت این مجموعه در پرورش و تربیت فرزندان بهزیستی تقدیر کرد.
مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی در این مراسم برای راه‌اندازی و افتتاح شعبه 3 خانه فرشتگان ویژه فرزندان پسر بی‌سرپرست و بدسرپرست قول مساعد داد.
تهمینه شکیب ادامه داد: بهزیستی حمایت‌های لازم را برای راه‌اندازی خانه فرزندان علی و فاطمه (ع) در مشهد انجام می‌دهد.
مدیر مرکز خانه فرشتگان نیز در این مراسم با اشاره به لزوم همراهی خیرین و بهزیستی برای ساخت خانه علی و فاطمه اظهار داشت: در این مرکز از 12 فرزند پسر بی‌سرپرست و بدسرپرست نگهداری می‌کنیم و ترجیح می‌دهیم این پسرها، برادران دخترهای خانه فرشتگان در همین مجموعه باشند.
وی یادآور شد: شعبه یک خانه فرشتگان با نام حضرت معصومه (ع) در سال 83 و شعبه 2 این مجموعه با نام حضرت رقیه (ع) در سال 85 راه‌اندازی شده است.
وی افزود: در حال حاضر در دو شعبه خانه فرشتگان 50 دختر زندگی می‌کنند که 10 نفر از آنها در حال طی مدارج علمی در دانشگاه هستند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول