اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران:

اقدامات دولت به بهانه‌ای کوچک تخریب نشود

خبرگزاری فارس: معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار مازندران گفت: اقدامات دولت نباید به بهانه‌های کوچک تخریب شود.

اقدامات دولت به بهانه‌ای کوچک تخریب نشود
به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، احمد جمشیدی ظهر امروز در آیین تجلیل از کارمندان نمونه شهرستان آمل با اشاره به اینکه هنوز ابعاد زندگی شهید رجایی و باهنر ناشناخته مانده است، افزود: تاریخ باید بر روی ابعاد گوناگون زندگی این دو شهید مطالعه داشته باشد.
جمشیدی با تاکید بر اینکه امروز نفود انقلاب اسلامی در دنیا بیش از گذشته افزایش یافته است، اظهار داشت: در یک سال اخیر تحولاتی که در منطقه رخ داده است بر مباحث فرهنگی و اجتماعی کشورهای دیگر تاثیر گذاشته است.
وی با بیان اینکه گسل فرهنگ انقلاب اسلامی در کشورهایی که استعمار تصور میکرد در آنها نفوذ دارد زلزله برپا کرده است، گفت: تاسف بار است که در داخل کشور هنوز عده‌ای این قدرت را باور ندارند و یا بیگانگان همسو شده‌اند.
به گفته معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار مازندران، امروز دیگر ملت دنیا پیام انقلاب ایران را شنیده است و از این نظر شرایط ممتازی در میان ملت‌های دیگر دنیا دارد.
معاون استاندار مازندران با اشاره به اینکه همراهی ملت ایران در طول سال‌های انقلاب در رشد کشور نقش به سزایی داشته است، یادآور شد: هر موجی که در کشور بخواهد ایجاد شود اگر همراهی مردم نباشد نمیتواند ثمری داشته باشد.
وی با تاکید بر اینکه مهم‌ترین هدف دولت نیز انشقاق و از بین بردن وحدت میان مردم و مسئولان است، گفت: هر به اندازه سانتیمتری از راه و روش امام رهبری در کشور عدول کند مردم مسلمان آنها را طرد میکنند.
جمشیدی با اشاره به اینکه برخی نقدهایی که به نظر خیرخواهانه میرسند جنبه تخریب دولت را دارند، یادآور شد: گاهی نیز برخی دلخوریهای جابه‌جا موجب میشود دستاوردهای نظام و انقلاب را زیر سوال ببریم.
معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار مازندران با بیان اینکه به وسیله یک فرد و مجموعه نمیتوان عملکرد نظام را سنجید، افزود: با این روش نیز نمیتوان دولت را به بهانه‌های کوچک زیر سوال برد.
 انتهای پیام/ص20
 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول