اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌ آموزش دانشگاه باقرالعلوم خبر داد:

پذیرش 200 دانشجو در دانشگاه باقرالعلوم

خبرگزاری فارس: مدیر ‌آموزش دانشگاه باقرالعلوم از پذیرش 200 دانشجو در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه باقرالعلوم خبر داد.

پذیرش 200 دانشجو در دانشگاه باقرالعلوم
محمد سهرابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با بیان اینکه امسال رشته جدیدی در دانشگاه باقرالعلوم راه‌اندازی نمی‌شود، اظهار داشت: امسال 200 نفر دانشجو در 10 رشته پذیرش می‌شوند که این دانشجویان در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تحصیل خواهند کرد.
وی با بیان اینکه بیشتر دانشجویان دانشگاه باقرالعلوم را برادران تشکیل می‌دهند، افزود: در برخی از رشته‌هایی که در این دانشگاه ارائه می‌شود قابلیت پذیرش خواهران وجود ندارد.
مدیر آموزش دانشگاه باقرالعلوم در ادامه از تشکیل کلاس‌های خواهران و برادران به صورت جداگانه در این دانشگاه خبر داد و بیان داشت: در رشته‌های موجود در این دانشگاه، 10 نفر از خواهران و 10  نفر از برادران به تحصیل مشغول می‌شوند.
وی علوم سیاسی، اندیشه سیاسی، فلسفه و کلام اسلامی، تبلیغ و ارتباطات فرهنگی و تاریخ اسلام، دانش اجتماعی و فلسفه دین  را از جمله رشته‌هایی عنوان کرد که در دانشگاه باقرالعلوم تدریس می‌شود.
سهرابی ادامه داد: سه رشته علوم سیاسی، فلسفه و کلام اسلامی در مقطع دکتری به دانشجویان ارائه می‌شود که در هر رشته پنج نفر به تحصیل می‌پردازند.
وی خاطرنشان کرد: در صورتی که ثبت‌نام و پذیرش دانشجویان پایان یافت و ظرفیت دانشگاه تکمیل نشده باشد از طریق شیوه آزمون اختصاصی با مجوز وزارت علوم با شرایط خاص دانشجو پذیرش می‌کنیم.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول