اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس امنیت اخلاقی آذربایجان شرقی

جمع‌آوری 11 هزار دیش ماهواره در آذربایجان‌ شرقی

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس امنیت اخلاقی استان آذربایجان شرقی گفت: بیش از 11 هزار دیش ماهواره به همراه تجهیزات جانبی در سطح استان جمع‌آوری شد.

جمع‌آوری 11 هزار دیش ماهواره در آذربایجان‌ شرقی

 محمد اسلامیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: جمع‌آوری تجهیزات دریافت از ماهواره در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در استان انجام گرفت.

وی تصریح کرد: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون تعداد 11 هزار و 793 عدد دیش، 966 دستگاه گیرنده به همراه تجهیزات جانبی در سطح استان جمع‌آوری شده است.

رئیس پلیس امنیت اخلاقی آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: این عملیات پلیس موجبات رضایتمندی امت حزب‌الله، خانواده معظم شهدا و نیروهای ارزشی جامعه را فراهم آورده است.
وی همچنین با اشاره به برنامه دشمنان انقلاب اسلامی برای ضربه زدن به نظام اسلامی با اقدامات انحرافانه افزود: با توجه به سیاست‌های استکبار جهانی در زمینه شیوع و ارتقای تهاجم فرهنگی در جامعه اسلامی و هدف قرار دادن اقشار تحصیلکرده جوان، نیازمند هوشیاری بیشتر والدین در کنترل و نظارت فرزندان هستیم. 
رئیس پلیس امنیت اخلاقی آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: والدین در کنترل اعمال و رفتار آنها باید دقت بیشتری کرده و در صورت مشاهده هرگونه تحرکات سو و مشکوک از جانب آنها یا دوستانشان مراتب را فورا با مراکز پلیس و عوامل تلاشگر پلیس امنیت عمومی در جریان بگذارند.
انتهای پیام/‌ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول