اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چناران :

مسئولان در خدمت‌گذاری از هیچ تلاشی دریغ نکنند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان چناران گفت: مسئولان در عرصه خدمت‌گذاری از هیچ تلاشی دریغ نکنند و با توجه به سال جهاد اقتصادی همت مضاعف را از سوی مسئولان می‌طلبد.

مسئولان در خدمت‌گذاری از هیچ تلاشی دریغ نکنند
به گزارش خبرگزاری فارس از چناران، سید علی حسینی ظهر امروز در جمع مردم چناران به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: دولت با ارائه خدمات در عرصه‌های مختلف به جامعه در علوم جدید، نانو، سلول‌های بنیادین و غیره توانسته کشور در دنیا برتر باشد و این نشان از روحیه بسیجی دانشمندان ایرانی است.
وی افزود: ایران اسلامی در جهان به عنوان یک الگوی اسلامی و برتر مشخص شده و آن به‌خاطر کارآمدی ایران در تمام عرصه‌ها است.
وی ادامه داد: در دولت‌های نهم و دهم حرکت‌ها جهادگونه در پیشرفت کشور بوده و ضروری است این حرکت تداوم داشته باشدتا شاهد پیروزی‌ها و سربلندی‌ها در جامعه و دنیا باشیم.
نماینده عالی دولت در شهرستان چناران بیان داشت: اعتبارات تملک دارایی شهرستان در دولت‌های نهم و دهم رشد بسزایی داشته که در سال جاری 261 میلیارد ریال اعتبارات تملک دارایی شهرستان و درسال جاری 50پروژه با اعتبار 80 میلیارد ریال در حال افتتاح است.
حسینی افزود: در بحث گازرسانی قبل از دولت نهم تعداد کمی از روستاها از نعمت گاز بهره‌مند شده بودند ولی در دولتهای نهم و دهم بیش از 60 روستا در شهرستان گازرسانی شده  و 40 روستای دیگر در برنامه گازرسانی قرار دارند.
وی ادامه داد: محور توسعه شهرستان در کشاورزی که شهرستان در رتبه اول تا سوم استان را به خود در تولید اختصاص داده است.
حسینی اظهار داشت: سرانه سرمایه‌گذاری در چناران دو برابر میانگین استانی است که در رفع بیکاری جوانان نقش بسزایی دارد.
فرماندار چناران تصریح کرد: بیش از 60 درصد مسکن مهر دولت در استان در حوزه شهرستان چناران که در شهر چناران یکی از بهترین واحد های مسکن مهر به تعداد 500 واحد به صورت ویلایی در حال ساخت است.
وی به توسعه فضاهای آموزشی اشاره کرد و گفت: توسعه فضاهای آموزشی و نوسازی  در شهرستان رشد چند درصدی داشته  و پردیس دانشگاه پیام نور در چناران منتقل میشود که انواع رشته‌های دانشگاهی در این مکان راه‌اندازی میشود.
نماینده عالی دولت در شهرستان بیان داشت: مسکن روستایی یکی از افتخارات دولت است و چناران 119 روستای بالای 20خانوار  و 50 روستای بالای 75 خانوار دارد که رشد ساخت مسکن روستایی بالای 51 درصد است.
فرماندار شهرستان چناران در ادامه به برخی مسائل منطقه پرداخت و گفت: امروز که در اقصی نقاط دنیا پیام و قیام آزادی‌خواهانه رخ داده بخاطر بصیرت و بیداری اسلامی است و به‌زودی شاهد خواهیم بود که انقلاب و قیام‌های اسلامی در قلب اروپا رخ  میدهد و تاثیرات انقلاب اسلامی ایران نقش مهمی دارد.
سید علی حسینی در پایان افزود: دروغ‌پردازی‌ها و تبلیغات مسمومی که بر علیه اسلام و ایران می‌شود چیزی جز این نیست که استکبار ایران را بر بی‌عدالتی متهم می کند ولی مردم ایران با حضور در صحنه‌های مختلف با بصیرت و پیروی از ولی‌فقیه تمام اتهامات  را خنثی می‌کنند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول