اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارمین روز از هفته دولت؛

کارمندان و دستگاه‌های اجرایی نمونه آمل تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: در چهارمین روز از هفته دولت از 70 کارمند و دستگاه اجرایی نمونه شهرستان آمل تجلیل شد.

کارمندان و دستگاه‌های اجرایی نمونه آمل تجلیل شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، فرماندار آمل ظهر امروز در آیین تجلیل از کارمندان نمونه شهرستان آمل با اشاره به اینکه توان اجرا و مدیریت قوی از شاخصه‌های بارز نیروهای دولتی در جمهوری اسلامی است، افزود: آنچه انتظار میرود خدمات‌رسانی بیشتر به مردم در این دستگاه‌ها است.
یدالله اکبرزاده با بیان اینکه اگر در یک دستگاه دولتی مدیر و کارمندی نتوانند به تعریفی که از جایگاه و اعمال آنها شده است برسند موجب متضرر شدن نظام میشوند، اظهار داشت: بسیاری از مردم مدیران را نماد و قابل دسترس‌ترین فرد از بدنه انقلاب میبینند و در صورتی که از وی خطایی سر بزند آن را به همه نظام تعمیم میدهند.
وی با تاکید بر اینکه براساس سفارش اسلام مدیران باید جایگاه خود را امانت الهی بدانند، گفت: باید به گونه‌ای مدیریت کنیم که اگر دیدیم حضور ما برای مرم ثمری ندارد و نمیتوانیم مسئولیتمان را به درستی انجام دهیم، از این پست کناره‌گیری کنیم.
اکبرزاده با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی باید با پاسخگویی و شفافیت عملکرد فعالیت کنند، تصریح کرد: تقویت روحیه ابتکار و ارائه خدمات بهتر در زمان کمتر به شهروندان از مهم‌ترین وظایف دستگاه‌های اجرایی است.
فرماندار آمل با بیان اینکه دولت نهم و دهم بیشتری شباهت را به دولت رجایی و باهنر دارد، اظهار داشت: برخی انتقادات از این دولت‌ها به ناحق بوده است.
وی با اعلام اینکه به مناسبت هفته دولت از 62 کارمند نمونه دستگاه اجرایی شهرستان آمل تجلیل شده است، اظهار داشت: مدیران نمونه دستگاه‌های اجرایی در این شهرستان نیز معرفی شدند.
در این مراسم مدیران شرکت گاز، اداره جهاد کشاورزی و شرکت نفت شهرستان آمل به عنوان مدیران نمونه معرفی شدند.
انتهای پیام/ص20
 
 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول