اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مجری طرح نیروگاه اتمی بوشهر خبر داد:

انجام مهم‌ترین تست نیروگاه اتمی بوشهر

خبرگزاری فارس: مجری طرح نیروگاه اتمی بوشهر گفت: در حال انجام یکی از مهم‌ترین وقایع نیروگاه اتمی بوشهر یعنی تست گردش توربین هستیم.

انجام مهم‌ترین تست نیروگاه اتمی بوشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمود جعفری ظهر امروز در آیین تجلیل از کارکنان، مدیران و بازنشستگان نمونه نیروگاه اتمی بوشهر اظهار داشت: تست توربین در سه هزار دور در دقیقه بزرگ‌ترین واقعه برای ماست که حاصل تلاش سال‌ها زحمت و کوشش کارکنان نیروگاه اتمی است.
وی افزود: سال گذشته سالی پرتلاش برای کارکنان بود که تست‌های مختلف نیروگاه انجام شد تا نهایتا به تست توربین رسید.
مجری طرح نیروگاه اتمی بوشهر تصریح کرد: این افتخاری برای همه ماست که این مرحله را نیز پشت سر گذاشتیم و به زودی نیروگاه بوشهر به شبکه سراسری برق کشور متصل میشود.
جعفری اضافه کرد: راه‌اندازی نیروگاه بوشهر نه افتخاری برای ایران بلکه برای جهان اسلام است و امیدواریم در آینده نیز شاهد راه‌اندازی نیروگاه‌های بیشتری در جهان اسلام باشیم.
معاون نیروگاهی رئیس سازمان انرژی اتمی نیز در این آیین گفت: با اتصال نیروگاه اتمی بوشهر به شبکه سراسری برق کشور افتخاری دیگر برای ایران اسلامی رقم میخورد.
محمد احمدیان با بیان اینکه نیروگاه هسته‌ای با دیگر نیروگاه‌ها متفاوت است، افزود: یک اشتباه کوچک در نیروگاه اتمی میتواند به فاجعه‌ای تبدیل شود بنابراین اگر در انجام تست‌ها و فعالیت‌ها دقت نشده و استانداردهای لازم رعایت نشود موجب شکست میشود.
وی تصریح کرد: رعایت دستورالعمل‌ها، نظم و انضباط محیط کاری مسئولیتی است که بر دوش ماست و اگر در این زمینه تعلل شود ممکن است به شدت صدمه ببینیم.
معاون نیروگاهی رئیس سازمان انرژی اتمی اظهار امیدواری کردم با بهره‌برداری از نیروگاه اتمی بوشهر، کار را از روس‌ها تحویل گرفته و متخصصان ایرانی کار را ادامه دهند.
استاندار بوشهر نیز در این آیین با بیان اینکه کارکنان نیروگاه اتمی بوشهر از افتخارات ایران اسلامی هستند، گفت: افتتاح نیروگاه نشان از خودباوری، خوداتکایی و توکل به خدا متخصصان ایرانی است.
محمدحسین جهانبخش افزود: تلاش شما تلاشی عزت‌مندانه در عرصه علم و فناوری و عرصه‌های سیاسی است و علاوه بر اهمیت علمی ارزشی سیاسی و استراتژیک هم دارد.
در پایان این آیین 22 نفر از کارکنان، مدیران و بازنشستگان نمونه واحدهای مختلف نیروگاه اتمی بوشهر تجلیل شدند و از طرف استاندار بوشهر به قید قرعه به یک نفر از آنان کمک هزینه سفر حج عمره اهدا شد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول