اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با رعایت امر به معروف در میان کارگران؛

گردش چرخ‌های اقتصادی کشور سرعت میگیرد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان گفت: رعایت امر به معروف و نهی از منکر در میان کارگران به عنوان گردانندگان چرخ‌های اقتصادی کشور، موجب تسریع در گردش چرخ‌های اقتصادی است.

گردش چرخ‌های اقتصادی کشور سرعت میگیرد
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج ایرج حسن‌زاده ظهر امروز در همایش معاونت ادارات و کارخانجات ستاد احیاء استان کردستان در شهرستان قروه، با تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر، گفت: آمار منکرات در این ماه به شدت کاسته شده و گرایش مردم به سمت کارهای ناپسند کاهش یافته است.
وی با اشاره به مسئولیت‌ها و ماموریت‌های معاونت ادارات و کارخانجات ستاد احیاء استان کردستان، گفت: این معاونت با هدف تقویت و ارتقای فریضه مهم امر به معروف و نهی ازمنکر در میان جامعه کارگری استان پیش‌بینی و ایجاد شده است چرا که اعتقاد ما بر این است که کارگران قشر مولد و گردانندگان اصلی چرخ‌های اقتصادی کشور هستند و اگر خدای ناکرده این فریضه در بین آنان مراعات نگردد چه بسا اقتصاد جامعه به بیراه کشیده شود.
معاون ادارات و کارخانجات ستاد احیاء استان نسبت به جایگاه امر به معروف و نهی از منکر در واحدهای کارگری شهرستان قروه ابراز خرسندی کرد و افزود: از آنجا که رهبر معظم انقلاب سال جاری را سال جهاد اقتصادی نامگذاری فرمودند لذا مردم و به خصوص کارگران به عنوان گردانندگان چرخ‌های اقتصاد کشور باید امر به معروف و نهی از منکر را امسال بیش از گذشته در راس کارهای خود قرار دهند تا شاهد به ثمر نشستن اهداف این نامگذاری باشیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به سخنی از مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: همانطور که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند کسی که تذکر میدهد دیگر نباید منتظر این باشد که تذکر او نتیجه‌بخش بوده است یا نه، زیرا تجربه نشان داده است اگر کسی در جامعه خلافی مرتکب شد و چند نفر به او تذکر دادند، آن شخص سرانجام به اشتباه خود پی برده و به مسیر درست که همان اهداف امر به معروف و نهی از منکر است، هدایت می‌شود.
حسن‌زاده همچنین به کاهش آمار ورود مواد مخدر و مشروبات الکلی به کشور طی سال جاری اشاره کرد و گفت: دشمنان با انواع ترفندها از جمله وارد نمودن مواد مخدر به کشور و نیز تولید برنامه‌های مستهجن ماهواره‌ای در پی دستیابی به نقشه‌های شوم استعمار در جامعه هستند که با اقدامات اساسی که دراین راستا شکل گرفته، امسال شاهد کاهش ورود این مواد و مشروبات به طور چشمگیر در کشور بودیم.
همایش معاونت ادارات و کارخانجات ستاد احیاء استان کردستان امروز با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری  معاونت ادارات و کارخانجات ستاد احیاء استان، مدیرکل کار و امور اجتماعی و مدیر ادارات و کارخانجات این ستاد، فرماندار قروه، فرمانده سپاه قروه، ماموستا احیا امام جمعه موقت این شهرستان در شهرک صنعتی قروه برگزار شد.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول