اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تربیت بدنی فیروزکوه:

اطلاع‏رسانی مناسبی از ورزش فیروزکوه انجام نمی‏شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تربیت بدنی شهرستان فیروزکوه گفت: نبود اطلاع‏رسانی مناسب سبب میشود تا ورزش شهرستان فیروزکوه زیاد توسط مردم و مسئولان مورد استقبال قرار نگیرد.

اطلاع‏رسانی مناسبی از ورزش فیروزکوه انجام نمی‏شود
به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزکوه، قاسم سراج ‌ظهر امروز در نشستی با سرپرستان، مربیان و بازیکنان مسابقات جام رمضان در فیروزکوه اظهار داشت: به خاطر نداشتن آگاهی و عدم اطلاع‌رسانی مناسب، ورزش شهرستان فیروزکوه زیاد مورد اقبال قرار نگرفته است.
رئیس اداره تربیت بدنی شهرستان فیروزکوه اضافه کرد: آنطور که باید در کنار یکدیگر قرار نگرفته‌ایم و به جای فرهنگ‏سازی برای ورزش و تقویت آن به مسائل حاشیه‌ای پرداخته‌ایم.
سراج اظهار داشت: باید این شعار را که ورزش وحدت‏آفرین است، در بین مردم و به ویژه جوانان رواج داده و آن را فرهنگ‌سازی کنیم.
وی تاکید کرد: همچنین باید انسجام، وحدت رویه و در کنار هم قرار گرفتن را تمرین و آن را تحمل کنیم و با این شعار که ورزش تمرین تحمل است، به پیش برویم.
رئیس اداره تربیت بدنی شهرستان فیروزکوه  ادامه داد: باید توجه داشته باشیم که چقدر در مقابل واکنش‌های حاشیه‌ای از خودمان صبر و تحمل نشان داده‌ایم و با فکر تصمیم‌گیری کرده‌ایم.
سراج ادامه داد: مردم و مسئولان از تربیت بدنی فیروزکوه نسبت به گذشته توقع بیشتری دارند و باید بتوانیم در ورزش شهرستان فیروزکوه تحول ایجاد کنیم.
وی تصریح کرد: همچنین باید به نگاه مربیان، سرپرستان و ورزشکاران توجه داشته باشیم و برای نظرات آنها ارزش بیشتری قائل شویم.
رئیس اداره تربیت بدنی شهرستان فیروزکوه ادامه داد: باید مسابقات را طوری برگزار کنیم که تیم‌ها در کنار مربیان، آیین‏نامه‌های مصوب شده توسط هیئت‌های مربوطه‌ را در برنامه‌های خود اعمال کنند.
سراج تصریح کرد: همچنین باید نظارت‌های لازم توسط مسئولان به خوبی در این مسابقات انجام شود.
وی تاکید کرد: مسئولان باید در ورزش یا در کنار ورزش باشند و در حال حاضر که تا حدودی پیش آمده‌اند و مسئولیتی را قبول کرده‌اند، باید تا آخر ایستادگی کنند تا هماهنگیهای لازم در ورزش، تیم‌ها و مسابقات به وجود آید.
رئیس اداره تربیت بدنی شهرستان فیروزکوه اضافه کرد: نباید اجازه دهیم که افرادی در قالب ورزش، منافع خود را پیاده کنند.
سراج تصریح کرد: ورزش نوعی رفاقت، رقابت سالم و جوانمردانه است که باید همه ورزشکاران و ورزش‏دوستان به این نکته توجه داشته باشند.
وی با بیان اینکه امسال مسابقات جام رمضان را تنها به شکل ظاهری نمیبینیم، گفت: امسال برای این مسابقات انگیزه‌ها، اهداف و ضوابط خاصی تعیین شده است.
رئیس اداره تربیت بدنی شهرستان فیروزکوه ادامه داد: کسانی که برای مدیریت این مسابقات تعیین شده‌اند، افرادی با تجربه، عالم و متخصص در ورزش هستند که با حمایت اداره تربیت بدنی و با قوانین محکم و با جدیت کار میکنند.
سراج با اشاره به تغییراتی که در امور مدیریتی هیئت‌های فوتبال و فوتسال شهرستان فیروزکوه صورت گرفته است، گفت: در این زمینه، صابر احمدی به عنوان رئیس هیئت فوتبال و فوتسال شهرستان فیروزکوه انتخاب شده و حسن زیاری که رئیس قبلی این هیئت بود، به سمت رئیس هیئت دوومیدانی برگزیده شده که از زحمات خالصانه وی در این هشت سال قدردانی میکنم.
وی ادامه داد: از نیروی انتظامی انتظار داریم که به عنوان حامی امنیتی در مسابقات جام رمضان حضور داشته باشند تا در زمینه امنیت مشکلی پیش نیاید.
رئیس اداره تربیت بدنی شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: هر تیم حداقل دو نفر را مسئول همکاری با افراد نظامی و ایجاد هماهنگی برای شناخت بیشتر تماشاگرنمایان کرده تا از هرج‌ و‌ مرج احتمالی در مسابقات جلوگیری و مسابقات به نحو احسن برگزار شود.
سراج افزود: امسال کمیته انضباطی باید به طور جدیتر و گسترده‌تر بر مسابقات و بازیکنان نظارت‌های لازم را انجام می‏دهد تا از مسائل حاشیه‌ای جلوگیری شود.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول