اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه فیروزکوه تاکید کرد:

نقش اساسی بسیج در مقابله با جنگ نرم

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه پاسداران ناحیه فیروزکوه گفت: بسیج در سال‏های گذشته در مقابله با جنگ‌های نرم، سخت و نیمه‌سخت نقش اساسی را در کشور بازی کرده است.

نقش اساسی بسیج در مقابله با جنگ نرم
به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزکوه، محمدعلی تاجیک ‌ظهر امروز در جمع مدیران شهرستان فیروزکوه ضمن اشاره به ماه مبارک رمضان اظهار داشت: امیدواریم خداوند توفیق داده باشد که بتوانیم از برکات معنوی این ماه مبارک بهره‌مند شویم.
فرمانده سپاه پاسداران ناحیه فیروزکوه با اشاره به تعریف بسیج گفت: تمام آحاد جامعه عضو بسیج هستند و ما انتظار داریم که همه ماموریت‏های بسیج را دنبال کنند.
تاجیک با اشاره به تاریخچه شکل‌گیری بسیج ادامه داد: بسیج از سال 1358 شکل گرفته است.
وی ادامه داد: هنگامی که در سال 1342 حضرت امام خمینی (ره) را تبعید کردند، به ایشان گفتند که شما هیچ نیرو و یاری ندارید و چه طور میخواهید کاری انجام دهید و ایشان فرمودند که یاران من در گهواره‌ها هستند.
فرمانده سپاه پاسداران ناحیه فیروزکوه تاکید کرد: در سال 1357 این دوراندیشی حضرت امام خمینی (ره) نتیجه داد و پس از آن این سربازان و یاران امام خمینی (ره) بودند که انقلاب اسلامی ایران را برپا کردند.
تاجیک افزود: در زمانی که دشمن دست به ترور‌های کورکورانه زد و همچنین در زمان اغتشاشات، این نیروهای مردمی بودند که با عنوان بسیج در مقابل آنها ایستادند.
وی ادامه داد: همچنین در زمان جنگ نیروهای بسیجی پشتوانه محکمی برای به پیروزی رسیدن کشورمان بودند.
فرمانده سپاه پاسداران ناحیه فیروزکوه افزود: توطئه‌های دشمن در اغتشاشات سال 88 نیز با درایت و هوشیاری نیروهای بسیجی و مردمی خنثی شد.
تاجیک تصریح کرد: بسیج در جنگ‌های سخت، نیمه‌سخت و نرم نقش اساسی در کشور بازی کرده و توانسته است این گره‏های کور را به دست توانای خود باز کند.
وی با اشاره به اینکه نیروهای الهی در این مدت به یاری نیروهای بسیجی شتافتند، گفت: در سال‏های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، نیروهای بسیجی در تمام عرصه‌ها خوب درخشیدند.
فرمانده سپاه پاسداران ناحیه فیروزکوه ادامه داد: سپاه در راستای حفظ نیروهای بسیجی در صحنه برنامه‌های مختلفی همچون طرح اوقات فراغت، شجره طیبه و صالحین را به اجرا گذاشته تا نیروهای بسیجی بتوانند از این فرصت‌ها استفاده کنند.
تاجیک افزود: با ورود این نیروها به پایگاه‌های مقاومت میتوانیم نهضت بسیج را شکل دهیم.
وی با اشاره به اجرای طرح هجرت 3 یا بسیج سازندگی گفت: نیروهای بسیجی در این طرح اقدام به باسازی مدارس در مناطق محروم و ... میکنند.
فرمانده سپاه پاسداران ناحیه فیروزکوه با اشاره به سازماندهی گردان‌های امام حسین (ع) و امام علی (ع) گفت: این گردان‌ها در راستای مقابله با جنگ نرم فعالیت میکنند.
تاجیک خاطرنشان کرد: گردان امام علی (ع) را در سطح شهر پراکنده کرده‌ایم و در راستای نیل به اهداف به همکاری روسای ادارات نیازمندیم.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول