اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کار و امور اجتماعی کردستان:

امر به معروف موجب بهره‌وری است

خبرگزاری فارس: مدیرکل کار و امور اجتماعی استان کردستان گفت: رعایت امر به معروف و نهی از منکر در میان کارگران و کارفرمایان موجب افزایش بهره‌وری در تولید و در کارخانجات می‌شود.

امر به معروف موجب بهره‌وری است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج رامین اسدی ظهر امروز در همایش معاونت ادارات و کارخانجات ستاد احیای استان کردستان در شهرستان قروه،با تبریک هفته دولت، به جایگاه امر به معروف و نهی از منکر در واحدهای اقتصادی این شهرستان اشاره کرد و گفت: آنچه تاکنون در این واحدها مشاهده شده، پایبندی و تعهد کارگران به ویژه کارگران کارخانه بدر پلاستیک شهرستان قروه نسبت به رعایت آموزه‌های دینی و اسلامی به خصوص فریضه امر به معروف و نهی از منکر در انجام کارها بوده است.
وی از جمله راه‌های امر به معروف و نهی از منکر را در واحدهای کارگری، تذکر لسانی عنوان کرد و افزود: البته تذکر دادن شرایط خاص خود را دارد و شخصی که این فریضه ارزشمند را به دیگران یادآور میشود باید خود نیز از معروف‌ها و افراد سالم از لحاظ اخلاقی باشد و از طرف دیگر حتی‌المقدور تذکر خود را به صورت فردی بیان کند زیرا تذکر در جمع منجر به ایجاد اثرات منی در فرد می‌شود.
مدیرکل کار کردستان در بخش دیگری از سخنان خود به نقش امر به معروف و نهی از منکر در اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها و آثار مثبت ناشی از آن تاکید کرد و افزود: باید در این زمینه مردم را به همکاری و همیاری دولت تشویق کنیم.
اسدی افزود: با توجه به مزین شدن سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام سال جهاد اقتصادی، چنانچه فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر به خوبی در کارخانجات مراعات شود، قطعا افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌ها و نیز صرفه‌جویی در هدر دادن مواد اولیه نتیجه آن خواهد بود.
مدیر ادارات و کارخانجات ستاد احیای استان، اضافه کرد: دعوت به معروف‌ها و بازداشتن از منکرات در تمامی زمینه‌های فرهنگی، آموزشی، اقتصادی، اجتماعی، خانوادگی ضروری است و در میان تلاشگران عرصه اقتصادی منجر به افزایش راندمان تولید و در نتیجه پایداری توسعه اقتصادی می‌شود.
همایش معاونت ادارات و کارخانجات ستاد احیای استان کردستان امروز با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری معاونت ادارات و کارخانجات ستاد احیای استان، مدیرکل کار و امور اجتماعی و مدیر ادارات و کارخانجات این ستاد، فرماندار قروه، فرمانده سپاه قروه، ماموستا احیا امام جمعه موقت این شهرستان و جمع زیادی از کارگران شرکت بدرپلاستیک در محل این شرکت در شهرک صنعتی قروه برگزار شد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول