اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

ابلاغ طرح تفصیلی مردم را از سردرگمی نجات می‌دهد

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شهروندانی که درگیر طرح تفصیلی هستند شرایط سختی را می‌گذرانند که باید هرچه سریع‌تر مردم را از این سردرگمی نجات دهیم.

ابلاغ طرح تفصیلی مردم را از سردرگمی نجات می‌دهد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا نصر‌اصفهانی ‌ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر با انتقاد از عدم ابلاغ طرح بازنگری طرح تفصیلی اظهار داشت: پس از گذشت سال‌ها و امروز و فردا کردن برای تصویب طرح بازنگری تفصیلی شهر اصفهان، اکنون که یک ماه از تصویب می‌گذرد در ابلاغ تعلل می‌شود.
وی یادآور شد: قرار بود این طرح در مرداد ماه به تصویب برسد که این دستور ابلاغیه تاکنون صادر نشده است.
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: تصویب نشدن این طرح در طی سال‌ها و در حال حاضر عدم ابلاغ آن سبب بروز اختلافات خانوادگی شده که در مواردی طلاق را برای افراد رقم زده است.
وی تاکید کرد: شهروندانی که درگیر این طرح هستند شرایط سختی را می‌گذرانند بنابراین لازم است هرچه سریع‌تر مردم را از این سردرگمی نجات دهیم.
نصراصفهانی با بیان اینکه اعضای شورا همواره بر تکریم ارباب رجوع و کوتاه کردن دیوار بیاعتمادی تاکید داشته‌اند، افزود: شهروندان نسبت به گذشته آشنایی بیشتری از حق و حقوق خود دارند بنابراین تمام ارگان‌ها و ادارات به ویژه شهرداری‌ها باید مطالبات به حق مردم را در سریع‌ترین زمان پاسخ دهند.
وی بیان داشت: نحوه برخورد با مردم، رفع دلواپسی در برخورد مساوی با شهروندان، ایجاد تسهیلات برای روان‌سازی امور مردم، شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی در امامی زمینه‌ها باید در راستای تکریم ارباب رجوع صورت گیرد.
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان در ادامه صحبت‌های خود با بیان اینکه با بازگشایی مدارس بار ترافیکی افزایش پیدا می‌کند، اظهار داشت: در خیابان ارتش با توجه به باز شدن مدارس و نیز خط بی.آر.تی و تنگ‌تر شدن خیابان باید خیابان کمکی برای ارتش به منظور کاهش بار ترافیکی سه راه سیمین احداث شود.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول