اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان:

197 پروژه کشاورزی ‌همدان تا پایان هفته دولت افتتاح میشود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: همزمان با هفته دولت 197 پروژه کشاورزی در سطح استان همدان افتتاح می‌شود.

197 پروژه کشاورزی ‌همدان تا پایان هفته دولت افتتاح میشود
علیرضا رنجبرضرابی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: در هفته دولت 197 پروژه کشاورزی در سطح استان همدان با اعتباری بالغ بر 238 هزار و 917 میلیون ریال افتتاح می‌شود که اشتغال 743 نفر به دنبال خواهد داشت.
وی افزود: اجرای این پروژه‌ها 238 هزار و 917 میلیون ریال هزینه در برداشته است که 108 هزار و 883 ریال آن از محل تسهیلات بانکی است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان ادامه داد: مبلغ 66 هزار و 527 میلیون ریال از این مبلغ از محل آورده شخصی و 63 هزار و 643 میلیون ریال آن نیز از محل اعتبارات عمرانی تأمین شده است.
وی در خصوص اینکه این پروژه‌ها مربوط به کدام بخش‌ها بوده است، تصریح کرد: این پروژه‌ها شامل 154 پروژه آب و خاک و فنی و مهندسی و 20 پروژه تولیدات گیاهی است.
ضرابی خاطرنشان کرد: همچنین چهار پروژه تبدیلی، 13 پروژه منابع طبیعی و یک پروژه دامپزشکی نیز در این هفته به بهره‌برداری می‌رسند.
وی گفت: با افتتاح این پروژه‌ها، پروژه‌های سازمان جهاد کشاورزی امسال به 351 پروژه بالغ می‌شود و این به آن معناست که در نیمه نخست سال جهاد اقتصادی این سازمان روزانه دو پروژه اجرا کرده است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان در پایان سخنان خود ابراز داشت: توجه به این نکته نیز لازم و ضروری است که این 351 پروژه بالغ بر 469 میلیارد ریال هزینه داشته و اشتغال یک هزار و 451 نفر را به همراه دارد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول