اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان هفته دولت؛

36 واحد دامی در خراسان رضوی به بهره‌برداری میرسد

خبرگزاری فارس: معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: همزمان با هفته دولت 36 واحد دامی در این استان به بهره‌برداری میرسد.

36 واحد دامی در خراسان رضوی به بهره‌برداری میرسد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حسین صفرپور ظهر امروز در نشستی خبری به مناسبت فرارسیدن هفته دولت در محل سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی اظهار داشت: در همین راستا برای اجراییشدن این طرح‌ها مبلغی بالغ بر 20 میلیارد ریال از اعتبارات این سازمان هزینه شده است.
وی به تشریح طرح‌های فوق پرداخت و اظهار داشت: در هفته دولت سال جاری پنج واحد بزرگ مرغداری گوشتی با ظرفیت تولید 95 هزار قطعه در خراسان رضوی به بهره‌برداری میرسد.
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی افزود: همچنین بهره‌برداری از 21 واحد گاوداری شیری نیز با نگهداری 2 هزار و 500 راس دام از جمله طرح‌های قابل افتتاح در هفته دولت سال جاری است.
وی تصریح کرد: در همین بازه زمانی 10 واحد دام پروری نیز در خراسان رضوی مورد بهره‌برداری قرار میگیرد.
صفرپور میزان اشتغال مستقیم برای این طرح‌ها را بیش از 70 نفر دانست و افزود همچنین این طرح‌ها به صورت مستقیم و غیر مستقیم بالغ بر 265 نفر را تحت‌پوشش کار میبرد.
وی اظهار داشت: طرح‌های فوق با هدف بهبود تولیدات دامی خراسان رضوی به بهره‌برداری میرسد.
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی با بیان اینکه پس از اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها، قیمت حامل‌های انرژی رشدی حدود 10 برابر داشته است، یادآور شد: افزایش قیمت در برخی از نهاده‌های تولیدی امری طبیعی با توجه به شرایط فعلی اقتصاد است.
وی از جذب بیش از 400 میلیارد ریال اعتبار به بخش‌های مختلف جهاد کشاورزی خراسان رضوی در طول 15 روز کاری خبر داد و اعلام کرد: این میزان جذب اعتبارات بسیار نادر در کشور بوده و در حال حاضر بیش از 100 درصد آن جذب شده است.
صفرپور تاکید کرد: تلاش شبانه‌روزی و اراده استوار مجموعه جهاد کشاورزی خراسان رضوی سبب دریافت و جذب این اعتبار بسیار بالا برای بهبود وضعیت تولیدات دامی و گیاهی و سایر بخش‌‌های ذیربط شده است.
وی با بیان اینکه رقم جذب اعتبارات بسیاری از استان‌‌های کشور زیر یک درصد است، خاطر نشان کرد: بیش از 300 میلیارد ریال از این بخش تعلق به بخش بهبود دام سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی دارد.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول