اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

ابطحی در گفت‌وگو با فارس:

تبری جستن از فتنه‌گران و منحرفین جزء شروط اساسی برای قرار گرفتن در لیست اصولگرایان باشد

خبرگزاری فارس: عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی از 7+8 خواست که تبری جستن از فتنه‌گران و منحرفین جزء شروط اساسی برای قرار گرفتن در لیست اصولگرایان باشد.

تبری جستن از فتنه‌گران و منحرفین جزء شروط اساسی برای قرار گرفتن در لیست اصولگرایان باشد
سید محمد جواد ابطحی عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی  در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، ضمن بیان این مطلب افزود: برخی اصولگرایان همچون آقایان کاتوزیان، مطهری، باهنر و حتی آقای لاریجانی ظرفیت قرار گرفتن در لیستی غیر از اصولگرایان را دارند اما بعید میدانم غیر از آقای مطهری، دیگران مایل به خروج از جریان اصولگرایی باشند.

وی ادامه داد: آقای مطهری به دنبال تشکیل جبهه‌ای به عنوان اصلاح‌گرایان یا همان اصولگرایان اصلاح‌طلب است و تصور میکند آقایان کاتوزیان، مطهری، باهنر، عباسپور و اصولگرایان دیگری که در فتنه 88 مواضع صریح و شفافی نداشتند به او میپیوندند.

این عضو فراکسیون اصولگرایان پیشنهادی به گروه 8+7 ارائه کرد و افزود: گروه 8+7 با گذاشتن شرط‌ های قاطع همچون تبری جستن از سران فتنه برای کسانی که میخواهند در جریان اصولگرایی عضو داشته باشند به شفافیت مواضع کاندیدها کمک شایانی میکند.

ابطحی ادامه داد: مردم خواهان شفافیت در مواضع کاندیداها هستند و اگر کسی با آوردن نام از فتنه‌گران تبری نجست‌ باید از جریان اصولگرایی کنار گذاشته شود.

وی اصولگرایان دارای مواضع مبهم در فتنه 88 را «اصولگرایان متجدد» نامید و خاطرنشان کرد: اگر اینها به صراحت اعلام کنند اصولگرا نیستیم، کار خیلی راحت‌ میشد اما آنها زرنگ‌تر از این حرف‌ها هستند.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول