اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

تهران پس از زلزله مهیب/2

قنبری:در صورت بروز زلزله در تهران وضعیت اسفباری داریم

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در صورتی که در کلان شهر تهران زلزله‌ای اتفاق بیفتد در امداد و نجات وضعیت اسفباری داریم.

قنبری:در صورت بروز زلزله در تهران وضعیت اسفباری داریم
داریوش قنبری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس درباره عملکرد سازمان مدیریت بحران کشور در حوادث اظهار داشت: زلزله‌هایی که در گذشته اتفاق افتاده است نشان میدهد که در امداد و نجات وضعیت مطلوبی نداریم.

وی با اشاره به اینکه خیلی از ساختمان‌ها و خیابان‌های شهر تهران استاندارد نیستند گفت: در صورتی که ساختمان‌های بلند تهران تخریب شوند میتواند معابر را کاملا از بین ببرد و پایتخت را با مشکلات زیادی مواجه کند.
 
قنبری افزود: متأسفانه توان نهادهای امدادرسان چندان مناسب و مطلوب نیست و باید در توانمندسازی مجموعه‌های امدادرسانی اقدام شود.
 
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس بیان داشت: باید قبل از وقوع حادثه تدابیر لازم اتخاذ شود که این امر در حال حاضر به کندی پیش میرود.
 
وی تأکید کرد: با توجه به زلزله‌ها و حوادث غیر مترقبه‌ای که در گذشته اتفاق افتاده است وضعیت مطلوبی در مدیریت بحران نداریم.
 
قنبری خاطر نشان کرد: قبل از وقوع حادثه باید از تجربیات دیگر کشورهای زلزله‌خیز استفاده شود تا در بروز حوادث با مشکلات نوظهور مواجه نشویم.
انتهای پیام/گ
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول