اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارمین روز از هفته دولت انجام شد؛

آغاز بهره‌برداری از ده‌ها پروژه قاین و بشرویه

خبرگزاری فارس: چهارمین روز از هفته دولت در حالی آغاز شد که استاندار خراسان جنوبی و مسئولان استان قرار است امروز ده‌ها پروژه را در شهرستان‌های قاین و بشرویه افتتاح کنند.

آغاز بهره‌برداری از ده‌ها پروژه قاین و بشرویه
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، استاندار خراسان جنوبی صبح امروز در افتتاح پروژه‌های شهر قاین گفت: امسال 131 پروژه در شهرستان قاین در هفته دولت افتتاح می‌شود.
قهرمان رشید ادامه داد: در هفته دولت امسال 27 پروژه در بشرویه، 160 پروژه در بیرجند، 63 پروژه در درمیان، 48 پروژه در سرایان، 58 پروژه در سربیشه، 76 پروژه در فردوس، 115 پروژه در نهبندان و 76 پروژه با ماهیت استانی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
وی آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی به شهرستان سربیشه، گازرسانی به پنج جایگاه سی.ان.جی، گاز رسانی به شش روستای قاین، گازرسانی به روستاهای فردوس، عملیات اجرایی شبکه جمع‌آوری فاضلاب سربیشه و احداث مخزن 5 هزار مترمکعبی تامین آب واحدهای مسکونی شمال شهر بیرجند را از مهم‌ترین پروژه‌هایی عنوان کرد که عملیات اجرایی آن در هفته دولت آغاز شد.
استاندار خراسان جنوبی گفت: با افتتاح پروژه‌های هفته دولت برای 8 هزار و 487 نفر در سطح استان اشتغال مستقیم ایجاد می‌شود.
رشید به خدمات دولت در شش سال اخیر اشاره کرد و یادآور شد: اینکه می‌گوییم دولت نهم و دهم چندین برابر دولت‌های گذشته کار کرده به این تعبیر نیست که دولت‌های گذشته خدمتی نداشته‌اند.
وی ادامه داد: اما در این دولت خدمات‌رسانی بیشتر بوده و به ویژه در روستاها چهره روستاها عوض شده است.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول