اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

ترورنمایه خوی حیوانی غرب است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: ترور نشانه و نمایه روشنی از خوی حیوانی و شیطانی غرب است که بیشترین قربانی آن ایران اسلامی است.

ترورنمایه خوی حیوانی غرب است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام ولی نظرپور صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری آیین هشتم شهریور در اردبیل اظهار داشت: استکبار جهانی در سه دهه گذشته بیش از صدها بار این خوی حیوانی خود را نشان داده و بهترین سرمایه‌های انسانی ما را از رئیس جمهور گرفته تا کارگر و کشاورز مورد ترور، تعدی و جسارت اسلامی و انسانی قرار داده است.
وی گفت: اگر امروز نظام غرب به حالت احتضار افتاده است به دلیل همین خوی حیوانی است که به تدریج از شاکله انسانیت سردمداران رژیم استکباری فاصله گرفته‌اند و با نگرش مادی و ظاهری مقصد خود را نابودی بشریت قرار داده‌اند.
نظرپور در ادامه سخنان خود شهید رجایی و باهنر را از مظلوم‌ترین شهدای ترور دولتی در نیم قرن اخیر در جهان توصیف کرد و بیان داشت:‌دشمن احساس می‌کرد که با ترور رئیس جمهور، نخست وزیر، رئس قوه قضائیه و دیگر مسئولان ارشد ما می‌تواند خللی در ادامه حاکمیت انقلاب اسلامی ایجاد کند در حالیکه هرگز چنین اتفاقی نیفتاد بلکه مردم ما با عزمی راسخ‌تر راه شهدا را ادامه داده و امروز به شوکت و عزت حقیقی رسیده‌اند.
این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: همزمان با هفته دولت و ایام شهادت مظلومانه رجایی و باهنر مراسم گرامیداشتی در اردبیل و سایر شهر‌ها روز هشتم شهریور ماه برگزار می‌شود که در این مراسم از شهدای سه ماهه دوم شهر اردبیل نیز تجلیل خواهد شد.
وی در ادامه سخنان خود به راهپیمایی عزت‌آفرین روز گذشته مردم ایران در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و آزادی قدس شریف اشاره کرد و افزود: آه و ناله مظلومان دامن غاصبان جنایتکار را گرفته است، به طوری که امروز رژیم صهیونیستی در بدترین و پست‌ترین دوران خود راه پس‌روی و پیش‌روی ندارد.
نظرپور بیان داشت:‌ مردم ایران و دیگر ملت‌های مسلمان دیروز با حضور باشکوه خود بار دیگر کاخ استبداد را به لرزه در انداختند و بیش از گذشته حمایت معنوی و انسانی خود را از مردم زجر کشیده فلسطین و دیگر امت‌های اسلامی در بند اعلام کردند.
وی تنها راه آزادی قدس شریف را در ادامه انتفاضه و قیام مردم فلسطین اعلام کرد و افزود:‌ مردم فلسطین هرگز زیر بار صلح و سازش تحمیلی نخواهد رفت.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول