اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان:

تجهیزات بیمارستانی گلستان به نقطه مطلوب رسید

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: گلستان از لحاظ تجهیزات بیمارستانی به نقطه مطلوب در سطح کشور دست یافته هر چند که هنوز با استانداردهای بین‎المللی فاصله داریم.

تجهیزات بیمارستانی گلستان به نقطه مطلوب رسید
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، شهریار سمنانی صبح امروز در جمع مردم شهرستان گرگان با بیان اینکه اصلی‎ترین چالش مستهلک بودن ساختمان بیمارستان‎ها است، اظهار داشت: اصلی‎ترین بیمارستان شهر گرگان بیش از 80 سال قدمت دارد البته در سال‎های اخیر برای مرتفع شدن این چالش اقدامات در خوری صورت پذیرفته است.
وی افزود: در حال حاضر بیمارستان‎های زیادی در سطح استان آماده افتتاح و همچنین کلنگ‎زنی هستند که نیاز ساختمان را مرتفع می‎کنند.
سمنانی با بیان اینکه خانه‎های بهداشت استان همه تملیکی شده‎اند، تصریح کرد: ساخت 176 خانه بهداشت در گلستان نشان‎دهنده وحدت رویه و پیگیرهای مسئولان در این راستا است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به اینکه مردم از وضعیت درمان در بیمارستان‎های دولتی رضایت ندارند، عنوان کرد: این بحث یک چالش ملی است و ارائه خدمات در بیمارستان‎های قدیمی باعث می‎شود مشکلات چند برابر خودشان را نشان دهند.
سمنانی متذکر شد: برای استانداردهای اولیه بحث حاکمیت بالینی را در دستور کار قرار داده‎ایم و اگر بهداشت و درمان از لحاظ منابع و هزینه‎های جاری تقویت شود پاره‎ای از مشکلات مرتفع می‎شود.
وی با تقدیر از ارائه خدمات توسط دولت نهم و دهم در بخش بهداشت و سلامت استان اذعان داشت: امیدواریم با ارتقا سطح سلامت عقب‎ماندگی‎ها را جبران و دستاوردهای خوبی در این زمینه داشته باشیم.
انتهای پیام/ن30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول