اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

استان‌مرکزی امسال هفته دفاع‌مقدس متفاوتی دارد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: هفته دفاع مقدس امسال در استان با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته متفاوت‌تر از سال‌های قبل برگزار خواهد شد.

استان‌مرکزی امسال هفته دفاع‌مقدس متفاوتی دارد
سردار غلامعلی ابوحمزه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: در هفته دفاع مقدس امسال فضای تمام شهرهای استان حال و هوای جبهه و جنگ را به خود خواهد گرفت.
وی برپایی ایستگاه‌های صلواتی، مزین کردن شهر به تصویر شهدا و احداث سنگرهای نمادین را بخشی از برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این راستا عنوان کرد.
ابوحمزه تصریح کرد: به دنبال این هستیم با فضاسازی حال و هوای جبهه و جنگ را در شهرهای استان ایجاد کنیم تا بدین وسیله، هم زمینه شناخت و آشنایی جوانان با وقایع هشت سال جنگ تحمیلی را فراهم ساخته و هم یاد و خاطره شهدا را گرامی بداریم.
فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی ادامه داد: در اجرایی کردن این اقدام مهم نیازمند همکاری پیشکسوتان جبهه و جنگ، رسانه‌ها، صدا و سیما، مساجد، ائمه جمعه و جماعات و مسئولان دستگاه‌های اجرایی هستیم.
ابوحمزه همچنین از بازسازی عملیات طریق‌القدس همزمان با هفته دفاع مقدس در استان خبر داد و بیان داشت: در سال گذشته نمایشگاه مهندسی رزمی جنگ در اراک طراحی شد که امسال بازسازی عملیات طریق‌القدس با توجه به نقش رزمندگان استان در این عملیات طراحی خواهد شد.
ابوحمزه برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح در 31 شهریور ماه، برگزاری همایش تجلیل از خادمان، برگزاری مراسم یادواره‌های شهدا، تجلیل از پیشکسوتان جبهه و جنگ، برپایی نمایشگاه با موضوعات تهاجم فرهنگی، انقلاب‌ اسلامی، بصیرت‌افزایی و... را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان عنوان کرد.
انتهای پیام/م30 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول