اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ویژه ماه مبارک رمضان صورت گرفت:

برگزاری همایش محراب تا معراج در کاشان

خبرگزاری فارس: چهارمین همایش هنری محراب تا معراج ویژه ماه مبارک رمضان در فرهنگسرای معراج سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان برگزار شد.

برگزاری همایش محراب تا معراج در کاشان
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری این شهرستان صبح امروز در این مراسم ارج نهادن به مقام هنرمندان جوان و حمایت از آنها، گسترش فرهنگ معنویت و فضایل عبادی در هنر و تقدیر از آثار مبتنی بر هنر اصیل اسلامی ایرانی را از اهداف برگزاری این همایش هنری ذکر کرد.
مهدی نادعلی افزود: همایش معنوی هنری محراب تا معراج برای چهارمین سال متوالی به همت فرهنگسرای معراج این سازمان برگزار می‌شود و توانسته رضایت مخاطبان خاص خود را به دست آورد.
وی رشته‌های هنری بخش مسابقه این همایش را در زمینه‌های گرافیک، طراحی، نقاشی دانست و خاطرنشان کرد: از میان آثار راه یافته به مرحله داوری از 24 نفر شرکت‌کننده در این مسابقه آثار فاطمه مهدی، هانیه جوادی‌مقدم و فاطمه اسماعیلی بر اساس رأی داوران به عنوان آثار برتر معرفی شدند. 
مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان با اشاره به شرکت گروه‌های مختلف سنی در این مسابقه یادآور شد: کوچکترین شرکت‌کننده در این مسابقه نرگس روشنی 10 ساله است که در رشته طراحی به ارائه آثار پرداخته که مورد تقدیر قرار گرفت.
به گفته وی برپایی نمایشگاهی از آثار هنری چهارمین دوره مسابقه هنری محراب تا معراج کاشان از برنامه‌های جانبی این همایش است که تا پایان ماه مبارک رمضان در نگارخانه آفتاب فرهنگسرای معراج سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان مورد بازدید عموم قرار می‌گیرد. 
نادعلی در ادامه از برگزاری هشتمین جشنواره رمضان در فرهنگسرای مهر سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان به عنوان یکی دیگر از برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان اجرا شده توسط این سازمان نام برد و افزود: این جشنواره نیز در بخش‌های جشن روزه‌داران کوچک، سفره رمضان، اکرام ایتام، مشق رمضان و نیایش برگزار شد.
وی بررسی نقش دعا در آرامش انسان، گسترش روحیه معنوی در بین شهروندان، راه‌های رسیدن به معنویت و آرامش در خانواده‌ها و تاثیر روانشناختی دعا در روابط متقابل افراد را نیز از اهداف هشتمین جشنواره رمضان در کاشان عنوان کرد.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول