اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دولت صورت گرفت؛

راه‌اندازی 3 کتابخانه خودگردان در ریگان

خبرگزاری فارس: مسئول اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ریگان گفت: فرمانداری، بخشداری مرکزی و آموزش و پرورش شهرستان ریگان به کتابخانه خودگردان مجهز شدند.

راه‌اندازی 3 کتابخانه خودگردان در ریگان
به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، ولی‌الله موسی‌زاده صبح امروز در حاشیه تجهیز سه نهاد دولتی شهرستان ریگان به کتابخانه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: فرمانداری و بخشداری مرکزی ریگان هر کدام با یک قفسه 180 جلدی کتاب و آموزش و پرورش این شهرستان نیز با یک قفسه 200 جلدی به کتابخانه خودگردان مجهز شدند.
وی افزود: کتابخانه‌های عمومی شهرستان ریگان در ساختمان اجاره‌ای مستقر شدند و باید در زمینه ساخت ساختمان برای این مجموعه‌ها اقدام شود.
موسی‌زاده بیان کرد: کتابخانه عمومی ریگان دارای 5 هزار جلد کتاب است که در هفته دولت این تعداد افزایش می‌یابد.
وی با بیان اینکه بخش گنبکی ریگان نیازمند راه‌اندازی کتابخانه عمومی است، بیان داشت: با اقدامات صورت گرفته این کتابخانه به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.
موسی‌زاده تصریح کرد: به مناسبت هفته دولت تمام کارکنان دولت در ریگان امروز و فردا می‌توانند به صورت رایگان عضو کتابخانه عمومی این شهرستان شوند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول