اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دولت؛

کارمندان نمونه محمودآباد تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته دولت، دومین آیین تجلیل از کارمندان نمونه ادارات محمودآباد برگزار شد.

کارمندان نمونه محمودآباد تجلیل شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از محمودآباد، دومین آیین تجلیل از کارمندان نمونه 33 دستگاه دولتی این شهرستان ظهر امروز با حضور مدیران دستگاه‌ها و ادارات در سالن غدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد برگزار شد.
فرماندار محمودآباد با تقدیر از ادارات در انعکاس خدمات خود به مردم که پیرو فرمایشات رهبری و امام بوده که فرمودند: «هر کجا خدمتی به مردم انجام می‌گیرد باید به سمع و نظر مردم برسد»، گفت: بیان داشت: رایحه خوش خدمت در کابینه دولت رجایی و باهنر امروز در دولت احمدی‌نژاد می‌بینیم و وظیفه داریم خدمات ارائه شده را اطلاع‌رسانی کنیم تا روح امید در مردم همیشه زنده و تازه باشد.
جواد واحدی کارمندان دستگاه‌ها و ادارات را بازوان اجرایی برای انجام خدمات دانست و خاطرنشان کرد: هرچه کارمندان باتقواتر، متخصص‌تر و ولایی‌تر باشند آن دستگاه موفق‌تر است.
فرماندار محمودآباد اضافه کرد: این توفیق را داریم که در هفته دولت تجلیلی هر چند کم از این عزیزان داشته باشیم و بگوییم به یاد آنها هستیم و یاد داشته باشیم در خدمت هر چه بیشتر شهرستان محمودآباد که استعداد زیادی برای پیشرفت روز افزون دارد همت بگماریم.
وی محورهای توسعه بر اساس برنامه پنجم توسعه را صنعت گردشگری و کشاورزی بیان کرد و خاطرنشان کرد: هر چه در راستای این برنامه گام برداریم موفق‌تر خواهیم بود و این وظیفه شما کارمندان است که راه‌های مناسب‌تر برای رسیدن هرچه زودتر و بهتر به این برنامه را به مدیران ارائه کنید و هرچه شما کارمندان متعهد و متخصص زحمت بکشید ما در راستای اهداف دولت موفق‌تر هستیم.
فرماندار محمودآباد با اشاره به منشور اخلاقی امام علی(ع) تصریح کرد: ایشان برای کارگزاران تأکید زیادی در برخورد مناسب با ارباب رجوع فرمودند و باید خود را ملزم به عمل به این منشور عالمانه و حکیمانه آن بزرگوار کنیم.
واحدی همچنین با تشکر از برخورد بسیار خوب کارمندان دستگاه‌های شهرستان با ارباب رجوع آن را باعث تحکیم نظام دانست و از مدیران خواست نظارت کافی را در عملکرد و برخورد کارمندان مجموعه با مردم داشته باشند.
در ابتدای این آیین مدیر روابط عمومی فرمانداری محمودآباد با خیرمقدم به همه مدیران و کارمندان نمونه با اعلام رویکرد تکریم و تشویق کارمندان توسط روابط عمومی‌ها گفت: در طول سال عملکرد کارمندان را مقایسه کرده و در این روز از برترین کارمندان تجلیل می‌شود.
محمد محتاطی تعداد دستگاه‌هایی که کارمندان نمونه را به این روابط عمومی معرفی کردن 33 اداره اعلام کرد.
به گزارش فارس، در پایان این مراسم لوح تقدیر و جوایزی به رسم یادبود به کارمندان نمونه اهدا شد.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول