اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات جام رمضان؛

کاشانی‌ها فاتح رقابت‌های تنیس پیشکسوتان شدند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت تنیس روی میز استان اصفهان گفت: در رقابت‌های تنیس روی میز جام رمضان ویژه پیشکسوتان رتبه نخست از آن ورزشکار پیشکسوت کاشانی شد.

کاشانی‌ها فاتح رقابت‌های تنیس پیشکسوتان شدند
احمد احسانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: هیئت تنیس روی میز استان اصفهان در دو روز گذشته به مناسبت رقابت‌های تنیس روی میز جام رمضان، مسابقات پیشکسوتان 40 تا 50 سال، 50 سال به بالا و همچنین 60 سال به بالا را برگزار کرد.
وی افزود: منظور از پیشکسوتان تنیس روی میز تنها کسانی که به صورت حرفه‌ای و از قدیم در رشته تنیس روی میز فعالیت داشته‌اند نیست، بلکه افرادی که دارای سنین بالا هستند و تنها به این رشته ورزشی علاقه دارند نیز جز پیشکسوتان تنیس روی میز محسوب می‌شوند.
دبیر هیئت تنیس روی میز استان اصفهان اظهار داشت: رقابت‌های تنیس روی میز پیشکسوتان جام رمضان در خانه اصفهان برگزار شد.
وی بال بیان اینکه همه شرکت کنندگان تنیس روی میز پیشکسوت در رقابت‌های جام رمضان 60 نفر بودند، تصریح کرد: تعداد تماشاچیان نیز در حدود 100 نفر می‌رسید.
احسانی در مورد نتایج رقابت‌های تنیس روی میز جام رمضان در رده 50 سال و 60 سال به بالا گفت: حسین رئیسی از کاشان، علی نیک نژاد از اصفهان و علی اقتصادی از اصفهان در رده 50 سال و حسین راد از شاهین‌شهر، حسین تهامی از اصفهان و حسن ریاحی از اصفهان در رده 60 سال به بالا به ترتیب در مقام‌های نخست تا سوم قرار گرفتند.
وی در مورد رده سنی شرکت کنندگان 40 تا 50 سال تنیس روی میز جام رمضان بیان داشت: علیرضا زیبا کلام از کاشان مقام نخست، فاضل مرکزی از اصفهان مقام دوم و محمد ابراهیمیان از اصفهان مقام سوم را از آن خود کردند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول