اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش شهرستان جم خبر داد:

اینترنتی شدن ثبت نام در تمام مدارس جم

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش شهرستان جم از اینترنتی شدن ثبت نام در تمام مدارس جم خبر داد.

اینترنتی شدن ثبت نام در تمام مدارس جم
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، حسن اسکندری صبح امروز در جلسه مدیران مجتمع‌ها و مدارس جم با تبریک هفته دولت اظهار داشت: هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان خدمات و فعالیت‌های دولتمردان است و باید همه مسئولان در این راستا تلاش کنند.
رئیس آموزش و پرورش جم گفت: برای ارتقای کیفیت سطح آموزش در شهرستان جم برنامه‌ریزی شایسته و مناسبی انجام گرفته و هم‌اکنون شاهد وضعیت مطلوبی در این عرصه هستیم.
وی افزود: برای سال تحصیلی جدید تدابیر لازم اندیشیده شده و هماهنگی‌های لازم نیز به عمل آمده و از تمام مدیران مدارس و مجتمع‌ها انتظار داریم بهره‌وری لازم را داشته باشند.
رئیس آموزش و پروش شهرستان جم از اینترنتی شدن ثبت نام در تمام مدارس جم خبر داد و خاطرنشان کرد: مدارس جم به سیستم هوشمند متصل هستند و ثبت نام اینترنتی با شکل مطلوبی انجام میشود.
اسکندری با تاکید بر لزوم تلاش همه مسئولان برای ارتقای آموزش و پرورش یادآور شد: آموزش و پرورش توسعه یافته میتواند یک کشور را به پیشرفت برساند.
وی گفت: تربیت نیروی انسانی کشور بدست معلمان است و آموزش و پرورش مهم‌ترین دستگاهی است که در این زمینه نقش دارد.
رئیس آموزش و پرورش جم با بیان اینکه رمز موفقیت حرکت آموزشی در دست مدیران است خاطرنشان کرد: ایجاد عدالت آموزشی، اجرای دقیق قوانین و مقررات آموزش و پرورش و نظارت مستمر بر مدارس و فضاهای آموزشی در واقع سه اولویت برتر کاری آموزش و پرورش جم در سال تحصیلی جدید است.
اسکندری با اشاره به برنامه‌ریزیهای انجام شده در جم افزود: برگزاری دقیق امتحانات شهریور، پیگیری ثبت نام اینترنتی، عدم دریافت وجه نقد از اولیا بجز کتاب و بیمه، برخورد مناسب با ارباب رجوع و آماده‌سازی محیط آموزشگاه برای بازگشایی مدارس از جمله برنامه‌هاست.
وی اضافه کرد: داشتن برنامه سالانه مدیران، حضور بموقع و منظم همکاران در مدارس، رعایت پوشش اسلامی، برگزاری نماز جماعت در مدرسه و پاسخ بموقع به نامه‌های اداری نیز در دستور کار قرار دارد.
رئیس آموزش و پرورش جم همچنین از برگزاری دو دوره آموزشی در جم خبر داد و گفت: با توجه به تغییرات بوجود آمده در محتوی کتب درسی، دو دوره آموزشی ضمن خدمت برای معلمان مقطع ابتدایی جم برگزار میشود.
اسکندری عنوان داشت: برای موفقیت آموزش و پرورش از تمام نهادها و ادارات انتظار همراهی و همکاری داریم و به فضل خدا بتوانیم به نتایج لازم برسیم.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول