اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

بررسی برنامه‌های آموزش و پرورش برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان/

خروج برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان از موازی کاری دستگاه‌ها

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش شهرستان کوهبنان استان کرمان گفت: برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان تلاش می‌کنیم با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، این مقوله را از موازی‌کاری خارج کنیم.

خروج برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان از موازی کاری دستگاه‌ها
احمد نیکخواه در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبری فارس «توانا» درباره غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان اظهار داشت: در زمینه غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان، خانواده‌ها دغدغه اصلی را دارند؛ بنا به گفته شهید رجایی «مدرسه شاید تعطیل شود اما علم تعطیل نمی‌شود» بنابراین یکی از دغدغه‌های اصلی مسئولان و خانواده‌ها در ایام تابستان باید اوقات فراغت دانش‌آموزان باشد.

* تلاش کردیم اوقات فراغت دانش‌آموزان از موازی‌کاری خارج شود

وی ادامه داد: با همکاری که در آموزش ‌و ‌پرورش شهرستان کوهبنان‌ با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی داشتیم، برای ساماندهی اوقات فراغت دانش‌آموزان در تابستان سال 90 برنامه‌ریزی کردیم تا برنامه‌های دانش‌آموزان در اوقات فرافت از موازی‌کاری خارج شود.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان کوهبنان استان کرمان با بیان اینکه در سال‌های گذشته میان دستگاه‌ها و ارگان‌های مربوط به اوقات فراغت دانش‌آموزان هماهنگی خوبی وجود نداشت، تصریح کرد: در سال جاری با همکاری دستگاه‌ها و ارگان‌های مربوط به اوقات فراغت دانش‌آموزان برنامه‌های خوبی ساماندهی شد و به صورت هماهنگ، در این زمینه کارهای خوبی صورت گرفت؛ در زمینه ورزش دانش‌آموزی نیز با توجه به اینکه یکی از ارکان اصلی و مهم مورد تأکید مقام معظم رهبری ورزش بوده است باید توجه بیشتری به ورزش دانش‌آموزی شود.

* تلاش می‌کنیم ورزش دانش‌آموزی در شهرستان کوهبنان توسعه یابد

نیکخواه در ادامه عنوان کرد: در شهرستان کوهبنان کلاس‌های متعدد ورزشی در رشته‌های رزمی، فوتبال، فوتسال و حوزه‌های فرهنگی با به‌‌کارگیری نیروهای مجرب و خوب برگزار شده است و با توجه به اینکه دانش آموزان در درون خود دچار هیجاناتی هستند، سعی کردیم هیجانات آنها از راه صحیح تخلیه شود؛ به طور کلی تلاش می‌کنیم ورزش دانش‌آموزی در شهرستان کوهبنان توسعه بیشتری پیدا کند.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول